Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Uff, har de diskutert Kvitost vs. Gulostigjen nå? Har ikke lest de forrige sidene.

 

Intet annet enn kvitost.

 

Det som irriterer er at jeg gikk opp på butikken i regnet for å kjøpe middag og snus. Jeg kommer hjem, lager meg middag og spiser, men finner ingen snus. Så nå må jeg gå opp igjen, i drittværet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har grusomt med papirarbeid som jeg ikke fatter driten av! Jeg må altså sende inn et bevis på at jeg er støttet av Lånekassen for å kunne få en "Unconditional" tilbud, men jeg trenger et "Unconditional" tilbud for å kunne søke støtte i Lånekassen! Jeg må kunne skrive hvilke programområder jeg skal velge før jeg i det hele tatt vet hvilket jeg kan komme inn på av mine to valg!

 

Godt jeg har Across the Pond i nakken, hvis ikke hadde jeg gitt opp for lengesiden!

Lenke til kommentar

Blir litt som Øystein Sunde-sangen.

 

Jeg sitter her med bredbånd, men jeg

kommer ikke på nettet,

for Windows'en' min er for gammal og

driver'n er'kke den rette.

Jeg har ringt til supporten, men de

driver meg fra vettet.

De sier jeg trenger ny driver og den må

jeg hente på nettet.

 

Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt?

CSI er nok litt for fantasifullt til å kunne brukes i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Enda en fuglemassakre, og denne gangen av en truet art! Jævla idioter altså.

 

http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article353586.ece

 

Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt?

 

Du tror vel ikke de faktisk har slike programmer vel?

 

 

Long time favorite!

Lenke til kommentar

Enda en fuglemassakre, og denne gangen av en truet art! Jævla idioter altså.

 

http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article353586.ece

 

Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt?

 

Du tror vel ikke de faktisk har slike programmer vel?

 

Selvfølgelig har de det. Tror du ikke på det? Se på TVen da vel. OMG dauer av sånne som deg.

 

OnT: Er meget nervøs for morgendagen.

Lenke til kommentar

Man kan prøve å holde shift og scrolle inn med musehjulet på et bilde i nettleseren sin for å se hvor gode detaljene er. Spoiler alert: ikke særlig gode.

 

Jaja rett før den helt sinnsykt fantastiske avslutningen på House sesong 4 bestemte dvd-en min seg for å ikke fungere og jeg må nå torrente episoden med en hastighet på 100 kb/s. Jeg er i hvertfall glad for at jeg bestemte meg for å se den et sted med internett.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...