Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg om at jeg fikk mail på fredag fra Dustinhome at de har sendt den nye laptoppen min, men hos posten sin sporingstjeneste står bare "Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt."

 

Hadde håp om at den skulle være her til idag eller i morgen, men om posten ikke roter så ser det ikke ut til at det skjer. Vanskelig å vente på slikt...

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Må si meg enig i den. Som regel kan jeg skjønne hvorfor folk liger noen av disse ungdomsartistene som Justin Bieber og Selena Gomez osv, de kan jo å entertaine. Miley Cyrus ser ikke bra ut, og hun har en stemme som er så gnellrende irriterende at jeg skulle ønske jeg var døv hver gang noen i 50 meter omkrets spiller den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det føles som om jeg har venstre fot full av små glasskår. Har fått den sjekket av lege, de finner ingenting. Har vært sånn siden lørdag kveld. -_-

Be om en diabetes-test (skikkelig test, ikke bare blodsukkermåling). Jeg hadde det slik en stund, og jeg har nå diagnosen diabetes.

Lenke til kommentar

Uff, jeg håper da ikke jeg har sukkersyke. Jeg avskyr sukkerfri brus. :p

 

Hvis du ikke sliter med ekstrem tørste, unormalt mye vannlating, hodepine, slørete syn, halsbrann og/eller kvalme har du mest sannsynlig ikke diabetes (ihvertfall ikke type 1, type 2 skal jeg ikke uttale meg for mye om). Er forøvrig ikke noe som heter sukkersyke.

Lenke til kommentar

Diabetes blir ofte omtalt som sukkersyke.

Stemmer, men den korrekte betegnelsen er diabetes (evt. diabetes mellitus). Jeg ble nektet kaker og sukkerholdige ting av folk rundt meg i mange år fordi jeg visstnok var allergisk mot sukker. Kjempekult!:p

 

Edit: Notelitten: Takk for at du retter på meg. Da får jeg heller skrive at folk flest med diabetes foretrekker at det blir omtalt som diabetes, ikke sukkersyke.

Endret av Coltiefication
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...