Skurupu Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 14 hours ago, ^fmj said: Prisene på datadeler på Finn, folk er helt bortreiste. Det her jeg tenkt også, men folk kjøper. Jeg hadde en gammel desktop som ikke lenger startet. Hadde fjernet strømforsyningen, og harddiskene, og kabinettet kom uten front. De delene som var igjen var støvete, møkkete, og nesten 15 år gamle. Jeg ville kjøre den på fyllinga, men kona sa hun kunne prøve Finn først. Var en som kjøpte den for 2000-3000 kroner, husker ikke helt nøyaktig sum. Jeg fikk dårlig samvittighet og ringte ham for å forsikre om at han visste var det var han kjøpte, en ikke-fungerende elgammel PC. Han ville fremdeles ha den, og plukket den opp bare noen timer senere. Helt utrolig. Lurer på hva han skulle med den. Jeg klarer ikke se hva som skal ha vært verdifult med den.
Simen1 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Dubious skrev (29 minutter siden): Militæret som kjører kolonne og ikke slipper forbi folk. Kjørte i 40-50 fra Stjørdal til Trondheim. (70 til 90 sone) https://www.nettavisen.no/nyheter/na-kommer-militar-kolonnene-dette-har-du-ikke-lov-til/s/12-95-3423534026
Dubious Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Simen1 skrev (Akkurat nå): https://www.nettavisen.no/nyheter/na-kommer-militar-kolonnene-dette-har-du-ikke-lov-til/s/12-95-3423534026 Jeg vet. Det er sperrelinje og/eller midtdelere på hele strekningen. De kunne stoppet på kontrollstasjonen og sluppet forbi den flere kilometer lange køen. Fikk kjørt forbi når det ble 2 felt i samme retning.
Skurupu Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Det irriterer meg når spill velger at vanlige handlinger som interact eller loot skal utføres ved å holde nede en knapp over litt tid, som oftest ett sekund. Jeg skjønner det om man har flere ting bundet til den samme knappen, én for å trykke, og én for å holde inne, men ofte ser jeg spill bruke holde nede uten at å trykke er i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå