Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
djgudleif skrev (4 timer siden):

Kom deg vekk fra byen min.

Kanskje på tide å leie et hus litt utenfor byen. Det er stor forskjell på å være i en stor by og å bo litt utenfor. Jeg har hele tida bodd i en noe mindre by (egentlig tettsted) og har kunnet slippe unna med en del "lapsete" oppførsel. Som ikke ville ha blitt godtatt i f.eks. Oslo. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

når folk absolutt skal klage og sutre over det noen andre forsøker å se på TV.

Jeg har jo selvfølgelig ingen "mulighet" til å ta hele TV-apparatet under armen (med alt som hører med av ledninger, og dill dall ) for å sette meg en helt annen plass. MEN alle andre har vel muligheten til å gå vekk fra hele TV-skjermen. 

er vel ingen som "tvinger" sånne folk til å sitte der, og følge med på noe "søppel" som de overhodet ikke er interessert i. De kunne ha gått sin vei, enkelt og greit. Så ville hele "problemet" deres blitt løst. Men de ønsker tydeligvis å glo på TV, bare for å ha ett eller annet dritt som de kan bruke av kvelden til å klage over.. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ola Drunk skrev (1 time siden):

Ja er viktig det der, om det er 5 liter eller 6,5 liter øl.

Ja, kjøper man røyk, så kan man selge røyken og kjøpe øl i Norge, så har man spart like mye, bare at nå får vi flere røykere.

Det hadde vært mye bedre om de fjernet taxfree på alkoholvarer og tobakk.

Lenke til kommentar
1 hour ago, WeirdFace said:

når folk absolutt skal klage og sutre over det noen andre forsøker å se på TV.

Jeg har jo selvfølgelig ingen "mulighet" til å ta hele TV-apparatet under armen (med alt som hører med av ledninger, og dill dall ) for å sette meg en helt annen plass. MEN alle andre har vel muligheten til å gå vekk fra hele TV-skjermen. 

er vel ingen som "tvinger" sånne folk til å sitte der, og følge med på noe "søppel" som de overhodet ikke er interessert i. De kunne ha gått sin vei, enkelt og greit. Så ville hele "problemet" deres blitt løst. Men de ønsker tydeligvis å glo på TV, bare for å ha ett eller annet dritt som de kan bruke av kvelden til å klage over.. 

Mobilapp og lukkede øreklokker.Win-Win.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Eller at de svarer diffust, noe helt annet enn det man spør om eller bare henviser til nettsider som man allerede har lest. Har også opplevd de regelrett skrevet å finne ut av ting selv når de kunne bare brukt 5 min på å gi svaret enn at jeg må bruke mye lenger tid selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...