Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stopp verden, jeg vil av.

 

Dette er ikke engang irriterende. Det gjør meg bare oppgitt.

 

Jo det er faktisk ekstremt irriterende! Her sitter jeg å sparer på vannet og får ikke lov til å vanne plenen min, så driver små drittjenter å lar vannet renne rett i vasken fordi de er så livredde for at noen skal høre at de pisser!!!!!!!!!!! "/%#&%"#¤!!!!! Ærlig talt! Dette irriterer noe så grenseløst!

 

Og det irriterer meg videre at ikke folka i artikkelen gjør noe med problemet! I Japan har jo mange jenter også samme vrangforestilling, men der er de så indoktrinert med vannsparing at de har med seg en liten dings må nøkkelknippet som lager lyd. Folka i artikkelen kunne løst dette ekstremt raskt, og relativt billig. Hiv inn noe høyttalere på dass som spiller relativt høy lyd eller musikk, bytt ut samtlige armaturer med sånne med fotocelle. Sistnevnte burde vært påbudt på alle offentlige toaletter siden de er betydelig mer renslige å bruke.  For å hindre at drittungene blir sittende å trekke ned i dassen mens dem pisser så bytt ut dassene med sånne som har elektrisk nedtrekk. Plasser knappen så høyt oppe at man må stå for å nå den. Da får evt. drittjentene stå å pisse hvis det er så jævlig viktig for dem at folk ikke skal høre dem!  

 

 

Dessuten koster vann faktisk ganske mye penger! I visse kommuner opp mot 50,- kroner per m3 for vann og avløp. Og det har også en miljøpåvirkning siden man bruker en del kjemikalier for å rense det vannet som altså var helt unødvendig å bruke. Og man må bygger større anlegg, og dimensjonere vann og avløpsrør tilsvarende. Og det bare fordi noen drittunger har fått vrangforestillinger om at andre ikke bør høre dem pisse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er ikke samfunnets skyld ved å gjøre urinering tabu (man skal ikke snakke om sånt! Og alle vet jenter ikke bæsjer eller tisser!)

 

Bare disse dumme ungjentene som har fått dumme gener ikke sant?

 

Hue hue hue hue

 

Mener du oppriktig at dette har noe med gener å gjøre? 

 

Og som vanlig er det samfunnets skyld.... 

 

Kom ikke her og fortell meg at denne "trenden" kommer fra noe annet sted inn internt i denne jentekulturen. Jeg har aldri hørt om foreldre som skjuler seg når de skal tisse hjemme. En av de mest normale ting som skjer i norske hjem er at små barn er på badet sammen med foreldrene sine mens de urinerer. 

 

Både i filmer og serier er det å urinere helt normalt, så kom heller ikke her at de har fått påvirkning derfra. 

 

I dagens samfunn har vi en enorm fokus på at mensen er noe helt normalt og ikke noe man trenger å skjule eller skamme seg over, og på samme tid kommer urefklekterte småjenter opp med ideen om at ingen må høre dem pisse, fordi det er unormalt. 100% av befolkningen pisser hver dag, kun 50% får mensen og da kun 25% av tiden de er i fertil alder, som jo er bare halve livet. Så vi snakker altså om det til enhver tid kun er rundt 6% av befolkningen som har mensen. Da vil jeg faktisk påstå at det er laaaaaangt mer normalt å urinere enn å ha mensen. 

 

Du kan jo søke opp "free bleeding" hvis du ønsker å se hvor mye folk er villig til å gjøre for "normalisere mensen". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner at folk er forskjellige og har forskjellige komfortsoner.

 

Edit: kan settes i samme bås med folk som oppfører seg som om lidelse er en konkurranse, og at man ikke har noen rett til å våge å synes synd på seg selv fordi noen andre alltid har det verre.

 

+Folk som tror det er umulig å ha det jævlig eller være i en elendig situasjon fordi vi lever i "det beste landet i verden".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner at folk er forskjellige og har forskjellige komfortsoner.

 

Edit: kan settes i samme bås med folk som oppfører seg som om lidelse er en konkurranse, og at man ikke har noen rett til å våge å synes synd på seg selv fordi noen andre alltid har det verre.

Komfortsoner har lite med tabu å gjøre. Lurer fremdeles på når og på hvilken måte samfunnet gjorde urinering til tabu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de ikke vil at andre hører urinating er viss vass, rett og slett. En fase som går over i alder av 5år

Små unger pleier gjerne være helt motsatt. Veldig interesserte i å vise til alle og en hver hva de gjør.

 

Godt mulig de blir lært opp av idiotiske mødre/lærere/søstre i den alderen dog. Trenger jo bare en per skole om denne klarer overbevise de andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Musikk på toalett på flyplass er en kilde til stress , det er en ting på tax free men på dass vil folk som regel ha fred og ro.....

Forsåvidt greit, men det hadde løst noe av problemet de jentene det snakkes om sliter med. Men musikk inne på flyplass er veldig beroligende og deilig. Husker da jeg reiste fra USA til Norge. Fra en fin og harmonisk stemning med musikk, til et trykkende støy på Gardermoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de ikke vil at andre hører urinating er viss vass, rett og slett. En fase som går over i alder av 5år

 

Nope. Småunger har null problem med å både tisse selv, og se andre tisse. Ei heller å drite foran andre, eller se andre drite. Sjenansen kommer når de kommer nærmere tiårs alderen. Noe som er helt logisk. Sitter man på ramma er man faktisk i en sårbar situasjon. Har du en kabel på vei ut er du ikke i stand til å forsvare deg mot angrep. Urinerer du derimot har du langt større kontroll på situasjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...