Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At folk har fått for seg at det er OK å kjeppjage og trakassere vapere på samme måte som røykere blir, er dere som gjør det helt idiot i hodet eller??

Hva er forskjellen for oss andre?

Skrevet

Et lite kos, og veldig irriterende, at en liten del av folkene som damper som oppfører seg som idioter skal gjøre så det er OK å anta at alle dampere gjør det samme. Det blir faktisk sett ned på i dampemiljøet å ikke ta hensyn til andre. 

Skrevet

Er også irriterende med antidampere som var tidligere røykere, de klarte det uten dampen så det må da faen andre folk klare også på nøyaktig samme måte som dem, glem at det er mye høyere suksessrate med dampen sammenlignet med alle andre røykesluttemiddler, hvorfor skal vi være så jævla sure over noe som bevist funker? 

Skrevet

At jeg glemte ta med org.posen til brødet ved skjæremaskinen. Så det først når jeg kom til kassen
Sprang bort til skjæremaskinen for å se, og holdt på å ta en nabo sin som sto der. Ble helt idiot, ja da
ble den dagen ødelagt.

Skrevet (endret)

Politikk på forum, som tar opp plassen til alle andre ting som er mye viktigere, som film, musikk, gadgets og hifi....   :wee:

Er så lei av Trumper, pocahontas uttalelser, alle disse innvandrersdebattene og muslimdebatter osv.

Endret av Gouldfan
Skrevet

"Her er jakkene du må ha nå, mann!"

Billigste koster 5k. Også er det selvsagt forventet at jeg skal kjøpe ny jakke til samme prisen neste år.

Forventet av hvem?

Det dyreste plagget jeg noensinne har kjøpt var en jakke til 1500 kroner. Det er 10 år siden, og det er fremdeles den eneste jakken jeg eier. Den er så anonym som mulig, så den aldri er verken innenfor eller utenfor trenden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...