Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg på at jeg hilser, på kjentfolk og ikke får hils tilbake...

 

Andre ganger hilser ikke jeg fordi jeg ikke blir sett, og fordi jeg har min porsjon angst for samtaler...

 

Men jeg hilser ALLTID når jeg blir hilset på, samme om det er utviklingshemmede (som hilser på alle), tiggere eller ukjente.

 

Skulle nesten tatt en Pai Mei fra Kill Bill filmene....   :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Taxisjåfører og afrikanske sjåfører. Hadde to hendelser i går. Helt latterlig. Tror ikke dem har lappen.

 

 

Skal aldri sende ting som oppkrav igjen. Må vente til dem har hentet pakken før jeg får pengene, også tar det vinter og vår før dem henter pakken.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

"Slik" mener du?

 

Oppdateringer man påtvinges som ødelegger ting. Hvis man har kjøpt noe, hvilken rett har egentlig produsentene til å drive på med dette?

 

I moralsk forstand, ingen. Prøv fri programvare :)

 

Folk som forlater IRC før man får svart er mitt stadig tilbakevendende irritasjonsmoment.

Samt stretch-laken. Forbannet være.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Sette opp flere eposter sent på natt.. Konflikter med eposter pop antivirus og så sa plutselig laptop at den var ødelagt.. Mye jobb og slit.. Ordnet seg halv fem på morran. Og husarbeid oppi alt sammen...

 

Stressfull dag fikk ikke hentet ut nettbrett fra posten for kona hadde med seg feil mobil...

 

Så møte kona for å ta ut 6000.. Og sette inn på hennes konto.. Hun misforstod og gikk til feil bank to ganger wtf Så ble det avvist fordi hun tasted beløpene for høye for minibankens grense Aaaargh

 

Idag tilbake for å hente nettbrett.. Da begynte posten å krangle om endret navn på kona, mitt navn. Da tiltet det nesten. Men jeg fikk den jævla tabben.

 

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten sobril og stesolid..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...