Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At den bærbare PCn har en eller annen farge/skjermprofil som den setter i gang like etter oppstart. Greit nok det, men jeg vil justere den og finner ikke ut hvordan. Det er ikke i nVidia kontrollpanelet eller Intel sin integrerte.

 

Edit, var kalibreringa i Windows som var på bærtur. Alt for mye rød- og grønnskjær.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Hadde tenkt meg til MC-messe i morgen, men fattern har visst startet hoggved-sesongen tidlig og planlagt oss en tur til skogen. Søndag skal jeg jobbe, derfor er søndag uaktuelt.

 

Nå har jeg bare 5 timer å komme med bra unnskyldning. Trening og jobb er utelukket. Æsj.

Jeg stikker forøvrig å hugger skog, selv om det er midt på vinteren når jeg blir forbannet.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt meg til MC-messe i morgen, men fattern har visst startet hoggved-sesongen tidlig og planlagt oss en tur til skogen. Søndag skal jeg jobbe, derfor er søndag uaktuelt.

 

Nå har jeg bare 5 timer å komme med bra unnskyldning. Trening og jobb er utelukket. Æsj.

Kan du ikke bare si det som du er, at du hadde andre planer og kan dere ta det en annen dag?
Lenke til kommentar

 

Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt.

I samme stil, folk som vasker toalettet først, og så bruker samme klut på servanter og bordflater osv. :|

 

Wat? Det var instant beating hos meg gjennom hele oppveksten, men så var moren min kokk(samt mange flere grader) :p

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt.

En jeg kjenner brukte cum-papiret til kompisen sin til å rengjøre kniven sin så han kunne smøre pålegg på brødskiva si. Selvfølgelig uvitende hva papiret hadde blitt brukt til kvelden før. (Dette var på Hovefestivalen)

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

 

 

Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt.

I samme stil, folk som vasker toalettet først, og så bruker samme klut på servanter og bordflater osv. :|

Det er bare ekkelt. Kom til å tenke på engang jeg satt i en garderobe. Vaktmesteren kom inn og begynte å vaske doen, så gikk han rett over på speilet og vasken med samme klut. Nam...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...