Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det var morsomt fram til det første refrenget, etter det var det veldig repeterende og slitsomt.

Typisk for humor i form av sang.

 

I løpet av en uke eller to har man sikkert hørt låta 5-10 ganger på tilfeldige plasser, som vil si at man har hørt refrenget, altså det som skal være det mest morsomme, 40 GANGER allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Én eneste dag hvert fjerde år. Hadde vært noe annet om det var som Paradise Hotel ellerno, med episoder hver dag uten et eneste vettugt ord i løpet av alle sesongene.

Ja, men jeg liker ikke å se på at moren til Siv Jensen sier at hun er spent, såkalte "eksperter" uttaler seg om partiene og psyken til lederne, FrP blir i rai-rai stemning, krangling og taler når valget er ferdig, og disse prognosene som ikke er nøyaktige.

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Trangen til å dele alt man gjør er en epidemi som er altfor utbredt nå til dags.

 

Jeg lager gjerne mat i en time og danderer alt slik at det ser helt perfekt ut, men jeg setter meg straks ned i sofaen og nyter hver bit uten å tenke på at jeg må ta bilde og dele det med verden.

 

Det gjør utrolig godt å kunne nyte og ta innover seg slike inntrykk uten å søke bekreftelser fra andre.

 

Nå er jeg ikke helt fri fra sykdommen ettersom det er mange ting jeg bare MÅ dele med verdenen, mye som sikkert er like dumt som bilder av mat osv

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...