Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adblock tar bort alt av reklame i nettleseren din. Også youtube. Jeg har ikke sett reklame på internett på mange år. TV sluttet jeg å se på i 2007, da hadde jeg fått nok. Den eneste kanalen som ikke har reklame er NRK, og den ser jeg gratis på nettet uansett.

 

Jeg gjør alt i min makt for å unngå reklame. Venter spent på adblock-briller som fjerner reklameplakater ute i bybilde. Da kan man begynne å nærme seg et liv 100% fritt for reklame, som selvsagt er målet.

Endret av Skurupu
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Adblock har fjernet de får meg på desktop, har ikke funnet noen som gjør det på mobilversjoner, Adblock til Android er mer styr enn det er verdt for min del.

jeg får bare vekk de små reklamebannerene på videoskjermen men jeg får ikke bort de reklamesnuttene som begynner før videoen. kan du hjelpe meg med dette? jeg bruker chrome og windows 8

Lenke til kommentar

jeg får bare vekk de små reklamebannerene på videoskjermen men jeg får ikke bort de reklamesnuttene som begynner før videoen. kan du hjelpe meg med dette? jeg bruker chrome og windows 8

Prøv høyreklikk -> Alternativer -> Uncheck "Allow some non-intrusive advertising" og ta en titt innom "Whitelisted domains", dette er i Adblock Plus, du kan jo også prøve med valing Adblock, men mn erfaring er at begge gjør jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...