Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har komt en ny oppdatering på FB der du får opp ulike sider man kan like som poster om noe du allerede liker. Fuck off Zach Braff jeg liker deg ikke og det du skriver om game of thrones er direkte umorsomt, du leste sikkert ikke bøkene før serien, fucker. jeg fikk også opp en eller annen indisk kricket fanside som skrev helt jævlig engelsk om kolkata knight riders så jeg bestemte meg for å slutte å like siden til kolkata knight riders

Lenke til kommentar

Har komt en ny oppdatering på FB der du får opp ulike sider man kan like som poster om noe du allerede liker. Fuck off Zach Braff jeg liker deg ikke og det du skriver om game of thrones er direkte umorsomt, du leste sikkert ikke bøkene før serien, fucker. jeg fikk også opp en eller annen indisk kricket fanside som skrev helt jævlig engelsk om kolkata knight riders så jeg bestemte meg for å slutte å like siden til kolkata knight riders

Åh cowboy bob.

Lenke til kommentar

Jeg følger forresten ikke med på krikket eller krokket eller hva det nå er det heter (noe jeg for så vidt burde vite, Norge er overraskende gode i det pga vi fikk så mange muslimske indere som innvandrere for noen år siden), jeg hadde bare likt siden i noen år og syntes det var så koselig med oppdateringer fra det, samme med et indisk motorcross lag jeg også likte men det tok jeg vekk etter en stund. tror noen var og tullet på profilen min og likte det elns, for jeg vet at en tjommi likte fiji sitt rugbylag så de tskjedde sikkert samtidig

Lenke til kommentar

en ting som irriterer meg er at planene mine for dagen gikk i vasken og jeg gadd ikke være sosial og den slags forrige helg så nå har jeg nesten bare vært hjemme og spilt og sett serier og den slags i mer enn en uke og jeg begynner å bli rastløs. friker ut om jeg ikke får litt vært med noe intelligent liv snart nå, selv en apekatt eller en vanlig katt hadde vært akseptabelt, kan ikke snakke med pusen min av tøy liksom, men en katt eller hund kan man tillate seg å snakke med

 

whops dobbelpost

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du blir ikke sprø før du ikke har vært sosial på 3 måneder :p

 

Et menneske kan overleve 3 minutter uten oksygen, 3 timer uten varme, 3 dager uten vann, 3 uker uten mat, 3 måneder uten sosial omgang.

 

Du kan overleve lenger uten tilførsel av oksygen. Det sies at man kan pådra seg hjerneskader etter fire minutter uten oksygen. Folk kan holde pusten under vann lenger enn dette, men de har riktignok en viss mengde oksygen i lungene.

3 timer uten varme? Aldri hørt den varianten. Her bør det spesifiseres. Hypotermia? Hvor kaldt?

 

Man dør ikke av mangel på sosial omgang. Du kan bli litt crazy. Men folk har vært isolert fra andre mennesker mye lengre enn dette.

Lenke til kommentar

 

 

Har du bare én betaingsløsning, PC, mobiltelefon, internetttilkobling, underbukse osv slik at du sitter i saksa når noe går galt?

 

Hva med å skaffe litt redundans og kanskje til og med noen matreserver og diesel til PC-aggregatet sik at du kan holde det gående i noen år uavhengig om globalistsamvedets filialer er åpne eller ei?

Fant mitt gamle visa electron.

 

Trenger ikke reserver, finner alltids en løsning!

Lenke til kommentar

Du kan overleve lenger uten tilførsel av oksygen. Det sies at man kan pådra seg hjerneskader etter fire minutter uten oksygen. Folk kan holde pusten under vann lenger enn dette, men de har riktignok en viss mengde oksygen i lungene.

3 timer uten varme? Aldri hørt den varianten. Her bør det spesifiseres. Hypotermia? Hvor kaldt?

 

Man dør ikke av mangel på sosial omgang. Du kan bli litt crazy. Men folk har vært isolert fra andre mennesker mye lengre enn dette.

 

Det er bare omtrentlige tell, men det gir en pekepinn på hva som kreves for å overleve. Jeg lærte det på kurs for overlevelse under ekstreme forhold.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Du kan overleve lenger uten tilførsel av oksygen. Det sies at man kan pådra seg hjerneskader etter fire minutter uten oksygen. Folk kan holde pusten under vann lenger enn dette, men de har riktignok en viss mengde oksygen i lungene.

3 timer uten varme? Aldri hørt den varianten. Her bør det spesifiseres. Hypotermia? Hvor kaldt?

 

Man dør ikke av mangel på sosial omgang. Du kan bli litt crazy. Men folk har vært isolert fra andre mennesker mye lengre enn dette.

Litt OT og greier men, http://en.wikipedia....n_diving_reflex er litt kult - ved hjelp av denne refleksen, har særlig barn klart å overleve over en time i kaldt vann. Endret av Nakmus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...