Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mista kortet mitt i byen, hvis noen fant det og ikke ringte / leverte det en plass så fuck dere, dø en lang død, nå må jeg vente mange dager før jeg får nytt kort, faen verden er full av kukhoder.

 

Hvis jeg fant et bankkort ville jeg gjort mitt ypperste for å få returnert det, men neida. Fuck late jævler, jeg vil ha kortet mitt.

 

Møh, dårlig bakrusdag

 

Har du bare én betaingsløsning, PC, mobiltelefon, internetttilkobling, underbukse osv slik at du sitter i saksa når noe går galt?

 

Hva med å skaffe litt redundans og kanskje til og med noen matreserver og diesel til PC-aggregatet sik at du kan holde det gående i noen år uavhengig om globalistsamvedets filialer er åpne eller ei?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Wonder why. :tease:

 

Fordi folk generaliserer og trekker konklusjoner uten å kjenne til ens bakgrunn. Bildet viser A4-mennesker som tenker om hverandre at alle andre er sauer.

 

Jeg kan med god samvittighet kalle andre for sauer da jeg i motsetning til de fleste andre lever en alternativ livsstil i tråd med de verdier jeg står for. Jeg tar avstand fra det meste dere sauer omfavner med åpne armer.

 

"Each of us survives in our own way and your way is to be nothing more than shepple, plain, simple, obedient, shepple."

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

 

Fordi folk generaliserer og trekker konklusjoner uten å kjenne til ens bakgrunn. Bildet viser A4-mennesker som tenker om hverandre at alle andre er sauer.

 

Jeg kan med god samvittighet kalle andre for sauer da jeg i motsetning til de fleste andre lever en alternativ livsstil i tråd med de verdier jeg står for. Jeg tar avstand fra det meste dere sauer omfavner med åpne armer.

 

"Each of us survives in our own way and your way is to be nothing more than shepple, plain, simple, obedient, shepple."

 

Det beste med dette er at du tror det gjør deg smartere enn alle andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fordi folk generaliserer og trekker konklusjoner uten å kjenne til ens bakgrunn. Bildet viser A4-mennesker som tenker om hverandre at alle andre er sauer.

 

Jeg kan med god samvittighet kalle andre for sauer da jeg i motsetning til de fleste andre lever en alternativ livsstil i tråd med de verdier jeg står for. Jeg tar avstand fra det meste dere sauer omfavner med åpne armer.

 

 

Du trekker forhastede konklusjoner ved å kalle deg mer intelligent enn andre pga levemåte. Tankesett og levemåte, trenger ikke alltid gå hånd i hånd.

Kjenner du til hele befolkningens bakgrunn, som et individ? Didnt think so.

 

Prøv å vær litt mindre ironisk, så kanskje jeg tar deg seriøst ved ditt neste forsøk.

Lenke til kommentar

For å være litt kritisk.

 

Hvilken sau er den smarte?

1. Den som lager seg egne del-flokker, og blir rik

2. Den som følger flokken

3. Den som melder seg ut av flokken i håp om at den finner bedre gress enn de andre sauene?

 

4. Den sauen som er smart nok til å vite at intelligens ikke defineres av hvor man gresser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...