Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke + hvorfor skal du flytte dit? virker som en fæl ting å gjøre

skole. volda kan også bli aktuelt.

 

hvordan er ørsta fælt?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Det er ikke fælt i det hele tatt. Fint sted, fin utsikt, masse heite chicks. Eneste minuset er at det ligger utenfor allfarvei.

 

+ ingenting som skjer i bygda bortsett fra rånerne som er ute og jakter polakker på kveldene.

Ellers enig. Men er ikke et sted jeg ville bodd, alt for kjedelig.

Ingen butikker i sentrum bortsett fra Apotek 1 og Meny, samt H&M og Bikbok og lignende fjasebutikker.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg, og har irritert meg godt over en uke nå, er at jeg til tross for tre forsøk i "hva heter sangen-tråden" IKKE får svar på hva sangen i denne linken http://www.vg.no/nyh...?artid=10061612 heter!

 

Trenger desperat hjelp, for nå er jeg oppriktig talt på kanten til å tilte. Tar gjerne en advarsel fra moderatorene for å poste i feil tråd dersom jeg får svar, og irritasjonsmomentet elimineres. På forhånd takk.

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar

blant annet så er det ingen frisører fra midtøsten der

Det er ikke noe problem da jeg er en av dem som klipper seg selv. Sist gang jeg klippet meg fikk jeg en frisyre lignende den han karen i avataren din har. Det skjer aldri igjen for å si det sånn.
Lenke til kommentar

Ja du sier noe der, det er ikke så lett å få frisører fra midtøsten som snakker gebrokkent norsk til å klippe noe mer stilig en sånn frisyre som på avataren min. Jeg kunne alltids dra til bygden for å besøke familien litt oftere så frisørtanten min kunne klippe meg, men jeg synes det blir litt feil, man må jo få lov til å legge jobben igjen på kontoret, eller i dette tilfellet, salongen. Jeg vet jo hvordan det er når man har en praktisk karriere, slekt som skal ha rådgivning innenfor sosiale medier osv når jeg har ferie hele tiden osv. Kom an liksom, la meg slappe av litt plz

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...