Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julegaver som virkelig ikke faller i smak...

 

Fikk tre svære bilder av en bil som jeg liksom skal henge i gangen i leiligheten. Ja, hvorfor ikke ta bort kunsten til flere tusenlapper jeg har hengende der allerede, for så henge opp noe man finner på rommet til en 10-åring... WHAT TO DO?

 

Den andre gaven jeg fikk var billett til noe skirenn i oslo, ja så gøy, jeg hater ski og så må jeg i tillegg betale for hotellopphold og fly...

 

Du er en ekte drittsekk. Gledelig jul til deg også!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Overhodet ingen julestemning. Føles som en helt vanlig mandag hvor jeg like gjerne kunne vært på skolen :hm:

 

Samme her, ville egentlig heller vært på skolen idag enn å sitte alene hjemme med foreldrene mine. Slike ferier, hvor jeg bare sitter og føler meg udugelig fører bare til nye depresjoner uansett.

Endret av koosepus
Lenke til kommentar

Samme her, ville egentlig heller vært på skolen idag enn å sitte alene hjemme med foreldrene mine. Slike ferier, hvor jeg bare sitter og føler meg udugelig fører bare til nye depresjoner uansett.

 

Fang deg en mann til neste jul. Sett han igang på kjøkkenet til å varte deg opp med allsags lekkerbiskener.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kos å sitte med foreldrene mine. Vi spiller kort og drikker akevitt til langt på natt.

 

Så hyggelig da. Jeg ender opp å sitte alene på rommet mitt foran pcen. God Jul!

 

Den eneste trøsten er at skolen begynner allerede 3. januar :grin:

Endret av koosepus
Lenke til kommentar

Aquavit, fydda. Da tar jeg heller isopropanol fra verkstedet.

 

Så hyggelig da. Jeg ender opp å sitte alene på rommet mitt foran pcen. God Jul!

 

Den eneste trøsten er at skolen begynner allerede 3. januar :grin:

 

Du er ikke den eneste. Har du ingen venner du kan prate med online?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Samme her, ville egentlig heller vært på skolen idag enn å sitte alene hjemme med foreldrene mine. Slike ferier, hvor jeg bare sitter og føler meg udugelig fører bare til nye depresjoner uansett.

 

Men hele poenget med julen er jo å sitte å ikke gjøre noe sammen med familien (med mindre du har ansvar for å lage maten)?

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ingen venner, verken online eller i det virkelige liv. Så det blir bare å skrive innlegg på forum eller å lese nyheter. Og jeg hater nyheter.

 

Nesten som meg da. God jul.

 

Nyheter er distraksjoner som forstyrrer deg fra å gjøre det som har betydning. La sauene følge med på nyheter.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Før satt vi huset fult av venner og spilte. I dag er de fleste kun opptatt av å jobbe og trille barnevogn.

 

Ser den. Folk kommer i forskjellige stadier i livet og begynner å prioritere annerledes. Men hvis du har en brukbar PC, så kan du ihvertfall spille selv. I motsetning til meg.

Endret av koosepus
Lenke til kommentar

Ser den. Folk kommer i forskjellige stadier i livet og begynner å prioritere annerledes. Men hvis du har en brukbar PC, så kan du ihvertfall spille selv. I motsetning til meg.

 

Jeg har flere brukbare PC-er, men det kan ikke erstatte en god venn eller venninne.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...