Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

"Sjåføren heller ikke spesielt hyggelig selv."

 

Hva får deg til å tro det egentlig? Hvordan kan du komme med noe slikt?

 

 

Måten han svarer på. Jeg synes den er like frekk som det du tydeligvis mener parkeringsvakten er. Jeg ser ikke noen grunn til å være høflig overfor en person som setter andres helse i fare og bryter norsk lov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Test ut F.Lux. Ganske chill program som legger til en tint om natten slik at det ikke blir så sterke og lyse farger. Ser ekstremt fælt ut de første timene, men etter det så fungerer det strålende. Heldigvis har ikke jeg problemer med vondt i hodet i det hele tatt og kan gjerne sitte et par dager uten problemer.

Lenke til kommentar

Vekterstreik. Sånn som det ligger an nå så er det umulig for meg å rekke flyet mitt til Munchen fra OSL på søndag. Det betyr også at flighten til USA glipper.

 

FUCK OFF STREIKEJÆVLER!

 

De ønsker vel bare å få lønnsøkning i takt med resten av samfunnet. Synes det er bra vanlig arbeidere streiker jeg når de blir tilbudt bare søppel i lønnsoppgjørene, mens ledere rundt omkring øker som bare faan. At det går utover uskyldige reisende er jo såklart synd, men det er jævlig effektivt.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

"Sjåføren heller ikke spesielt hyggelig selv."

 

...

Hva får deg til å tro det egentlig? Hvordan kan du komme med noe slikt?

 

Ærlig talt, sjåføren har heller ikke drept noen. Det å true med borttauing er bare stygt. Ingen grunn til det eller å være ha en frekk tone.

Jeg blir bare irritert når offentlige tjenestefolk har en frekk tone mot andre uten grunn.

 

Jeg er helt enig.

 

Han karen der virket sur og livslei og er sikkert misunnelig.

 

Når han fikk bot, kan vakten som plaster på såret selvsagt hvertfall spørre han om han kan flytte bilen på en ordentlig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
De ønsker vel bare å få lønnsøkning i takt med resten av samfunnet. Synes det er bra vanlig arbeidere streiker jeg når de blir tilbudt bare søppel i lønnsoppgjørene, mens ledere rundt omkring øker som bare faan. At det går utover uskyldige reisende er jo såklart synd, men det er jævlig effektivt.

 

Og det er hele poenget; hvis det å streike ikke hadde negative konsekvenser for samfunnet ville ikke streik vært et pressmiddel i utgangspunktet og det ville vært meningsløst å streike. Å streike er å tydeliggjøre viktigheten av jobben man gjør ved å vise hva som skjer med samfunnet hvis man stopper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...