Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Du bure være glad, BD er mye bedre enn DVD. Kjøp deg en Blu-ray-spiller, koster ikke mer enn 400 kr.

Enklere sagt enn gjort da, går jo 2 dager med posten (om jeg hadde bestilt en da, dessverre har det gått for mye penger på data i det siste.).

Endret av droidy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å sitte ved siden av smellfeite folk på bussen! Spesielt når du sitter ved vinduet!

Sikker på at det ikke var ditt eget speilbilde du så? :hmm:

 

Jeg sverger, hun var så feit at hun hadde begynt å skape sin egen varme.

Alle (de som ikke er lik), har kroppsvarme...

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over at folk skal irritere seg over andre som irriterer seg over en gruppe mennesker.

 

Hadde vært en helt annen sak om han hadde reist seg på bussen og spurt den feite kvinnen hva slags fusjon hun benyttet for oppnå slike umenneskelige temperaturer; men nå er det altså bare slik at han kommenterer det her.

 

Ser ingen skade i det; ser ikke at dette skal gå utover denne varme kvinnen heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der var faen ikke kroppsvarme, her snakker vi fusjon.

 

Hahaha lo godt nå! Den var god hehe :)

 

Men et lite tips, det er så mange hårsåre mennesker i norge, med spesielle meninger og tabu for alt mulig, så det å ytre din mening på denne måten er ikke lurt. Selv om jeg er helt enig :)

 

Men igjen, mange tullinger som bare er så umulige å ha med å gjøre når det gjelder ytring og folk som ikke lengre tåler en dritt før selvtilliten går skeiss.

 

Og det irriterer meg ;)

Lenke til kommentar

Det der var faen ikke kroppsvarme, her snakker vi fusjon.

Uff, stakkars deg lillegutt, går det bra med deg?

 

(Det der var sarkasme, om du ikke skjønte det.. :))

 

König at du påpeker at det er sarkasme! Kjipt om han hadde svart på det skikkelig seriøst og sånn. LOL sier jeg bare til det.

Tenk deg det. Rimelig rare greier.

Lenke til kommentar

König at du påpeker at det er sarkasme! Kjipt om han hadde svart på det skikkelig seriøst og sånn. LOL sier jeg bare til det.

Tenk deg det. Rimelig rare greier.

Vel, rarere ting har skjedd. Og siden vedkommende klager over at han måtte sitte siden av ei varm dame (av alle ting man kan klage over...), kan man ikke utelukke et svar tilbake. :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over kollegaer som alltid skal sitte å snakke/klage om så jævlig mye piss på møter. Samme leksa hver gang. Hver gang får han beskjed om å skrive ned sine problemer og opprette en sak på det eller ta det opp med ansvarlig IT-personlighet. Skjer det? Nei. Det er selvsagt alle andre og IT-systemet sin feil at han ikke får til å bruke det eller klarer å gjøre som han får beskjed om for å finne løsninger på problemet.

 

Hvorfor skal en på alle møter måtte sitte å høre på de samme personene ta opp de samme "problemene" selv om de på hver eneste møte får beskjed hva de må gjøre for å løse dem? Takk gud for overtidsbetaling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...