Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg skriver treigere nå enn jeg gjorde før, og ikke minst at jeg ofte skriver feil når jeg skriver og hele tiden derfor må rette på mine egne trykkefeil som igjen gjør at jeg skriver treigere. Ikke at jeg skriver direkte treigte (>110wpm), men jeg var 10-15wpm raskere før..

Lenke til kommentar

Comic Sans irriterer meg så grenseløst! Får lyst til å kaste opp når jeg leser setninger i den fonten. ÆSj!

Så du sier det, du ja! Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Comic sans er jo ikke en dårlig font, den blir bare misbrukt veldig mye, det ligger i navnet hva den skal brukes til.

Enig. Den skal ikke brukes i formelle skriv man får av læreren på ungdomsskolen.

 

http://theoatmeal.com/horrible3

Fonten som er brukt her er langt penere og mer kreativ enn comic sans, men det er slik comic sans kunne ha blitt brukt. Men den har blitt ødelagt og er egentlig oppbrukt.

Lenke til kommentar

At jeg skriver treigere nå enn jeg gjorde før, og ikke minst at jeg ofte skriver feil når jeg skriver og hele tiden derfor må rette på mine egne trykkefeil som igjen gjør at jeg skriver treigere. Ikke at jeg skriver direkte treigte (>110wpm), men jeg var 10-15wpm raskere før..

Ja vi har alle våre problemer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...