Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er så inn i helvete varmt ute. 35 grader i sola er AAALT for mye.

 

Her har vi klagd i hele vinter fordi det er så vått, kaldt, ubehagelig og fælt, ikke klag på sommeren. Sommeren er den beste årstiden, og varmen er fantastisk! Sola er fantastisk!

 

Om noen har lyst til å steike seg i 36 grader i sola kan de for pokker dra til syden. Her bor vi i Norge og jeg ser på en av de større grunnen for å bo i Norge at det skal være kaldt. Ikke varmere enn nede i syden områdene. At noen folk i Norge klager på vintern betyr ikke at jeg og alle andre mener det samme. Det er ikke digg å sitte og koke i skyggen fordi det er for varmt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men igjen, mange tullinger som bare er så umulige å ha med å gjøre når det gjelder ytring og folk som ikke lengre tåler en dritt før selvtilliten går skeiss.

 

Og det irriterer meg ;)

For å deale best med verden (ja, tenk) så må man bare legge seg på et nøytralt nivå ovenfor folk flest. Vise god gammel høflighet og oppdragelse. Så får man heller være ærlig mot de som står deg nærmere.

Lenke til kommentar

Men igjen, mange tullinger som bare er så umulige å ha med å gjøre når det gjelder ytring og folk som ikke lengre tåler en dritt før selvtilliten går skeiss.

 

Og det irriterer meg ;)

For å deale best med verden (ja, tenk) så må man bare legge seg på et nøytralt nivå ovenfor folk flest. Vise god gammel høflighet og oppdragelse. Så får man heller være ærlig mot de som står deg nærmere.

For å deale best med folk og kritikk bør man "bli kvitt" egoet sitt.

Man bør slutte å identifisere seg med alt man gjør.

En som ser på seg selv som en gitarist vil ofte takle kritikk dårlig fordi det er blitt identiteten hans.

Mens en som bare spiller på instrumentet som kalles gitar vil ikke ha noe problem med å høre at han suger.

 

Folk flest er hårsåre i en diskusjon fordi de tviholder på identiteten sin, og takler dårlig at den angripes.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...