Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tine vil stenge Brien ute

 

Kommunistost! Håpløst hele greia. Om folk vil ha norsk ost så kjøper de norsk ost, men ikke ta fra meg retten til å kjøpe den osten jeg vil ha fordi innavl fra Dovre ikke klarer å selge osten sin i et fritt marked.

Mafiagjengen der takler ikke konkurranse og skal fortelle meg at norsk brie er god nok?!

Den nasjonalistiske organisasjonen der med bøndene i spissen har jeg lite til overs for.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Falske "fakta" på Facebook. Nei, sjølv om sagging er grusomt stygt betyr det ikkje at du har lyst til å få ein hårete mann frå eit amerikansk fengsel ta deg bakifrå.

Litt falsk, men ikke helt.

... sagging was adopted from the United States prison system where belts are prohibited.[3] Belts are sometimes prohibited to keep prisoners from using them as weapons or in committing suicide by hanging themselves.[4][5] The style was later popularized by hip-hop artists in the 1990s

kilde

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Falske "fakta" på Facebook. Nei, sjølv om sagging er grusomt stygt betyr det ikkje at du har lyst til å få ein hårete mann frå eit amerikansk fengsel ta deg bakifrå.

Oppstod det ikke når vaktene tok beltet fra fangene, så de ikke kunne henge seg, eller andre? Er det jeg har lest en plass hvertfall.

Lenke til kommentar

Tine vil stenge Brien ute

 

Kommunistost! Håpløst hele greia. Om folk vil ha norsk ost så kjøper de norsk ost, men ikke ta fra meg retten til å kjøpe den osten jeg vil ha fordi innavl fra Dovre ikke klarer å selge osten sin i et fritt marked.

 

Hvor mange flere bevis trenger vi for at folk flest skal forstå at lille Norge er sinnssykt korrupt? Har inntrykk av at folk flest tror Norge er et populært lite land, men i realiteten er vi den rike lille drittungen ingen liker, men alle er venner med fordi han spanderer på alt og alle for å kjøpe seg venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...