Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater når religiøse muslimer og kristne publiserer religionspropaganda på facebook, slik at alle skal se det.

 

Eksempler:

 

"Wikipedia: I know everything!

Google: But I have everything!

Facebook: So what? I know everyone!

Internet: Hey without me, you all are nothing!

Electricity: Shhh! Who's the Boss Now?

Benjamin Franklin: Hmmm .. Who invented electricity?

ALLAH: I have created all .."

 

"People remember valentines day , but do they even think about the doomsday ?"

 

Denne fyren poster hele tiden at man skal tenke på døden før det er for sent. Jævlig irriterende å se slike snikislamiseringsforsøk på facebook.

 

KjV3c.jpg

 

Fra en annen fyr og postet på facebook. Jeg forstår virkelig ikke at folk ikke skjønner at man kommer ikke nærmere gud ved å gjøre elektronisk handlinger, som på den tiden ikke engang fantes.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Jeg hater når religiøse muslimer og kristne publiserer religionspropaganda på facebook, slik at alle skal se det.

Er ei på skolen min som har en islam-bakgrunn på laptopen sin (ser det i forelesingssalene) med "blabla gud elsker deg blabla allah" osv. med noen rare symboler/tegn. why.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tennpluggene som ikke kommer fra USA, bilen som ikke vil starte på de gamle dårlige pluggene, for sent på jobb pga det, finner ut at jeg har glemt nøklene til skapet på jobb, Drittstart på helga ja

 

Fungerer bilen din annenhver uke eller noe? Jeg har raketter sett som krever mindre preperasjon til oppstart.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tennpluggene som ikke kommer fra USA, bilen som ikke vil starte på de gamle dårlige pluggene, for sent på jobb pga det, finner ut at jeg har glemt nøklene til skapet på jobb, Drittstart på helga ja

 

Fungerer bilen din annenhver uke eller noe? Jeg har raketter som krever mindre preperasjon til oppstart.

Tennpluggene er og blir dårlige, de fikser ikke seg selv vettu.. Det burde en rakettforsker vite..

Lenke til kommentar

Tennpluggene som ikke kommer fra USA, bilen som ikke vil starte på de gamle dårlige pluggene, for sent på jobb pga det, finner ut at jeg har glemt nøklene til skapet på jobb, Drittstart på helga ja

 

Fungerer bilen din annenhver uke eller noe? Jeg har raketter som krever mindre preparasjon til oppstart.

Tennpluggene er og blir dårlige, de fikser ikke seg selv vettu.. Det burde en rakettforsker vite..

 

Det var ikke spesifikt tennpluggene jeg tenkte på. Det var vel heller at det høres ut som det alltid er startproblemer med det monsteret du har av en bil.

 

Edit: Jeg eier forresten ingen raketter, det var en skrivefeil. Jeg har SETT raketter som krever mindre preparasjon.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Tennpluggene som ikke kommer fra USA, bilen som ikke vil starte på de gamle dårlige pluggene, for sent på jobb pga det, finner ut at jeg har glemt nøklene til skapet på jobb, Drittstart på helga ja

 

Fungerer bilen din annenhver uke eller noe? Jeg har raketter som krever mindre preparasjon til oppstart.

Tennpluggene er og blir dårlige, de fikser ikke seg selv vettu.. Det burde en rakettforsker vite..

 

Det var ikke spesifikt tennpluggene jeg tenkte på. Det var vel heller at det høres ut som det alltid er startproblemer med det monsteret du har av en bil.

 

Edit: Jeg eier forresten ingen raketter, det var en skrivefeil. Jeg har SETT raketter som krever mindre preparasjon.

Nei, men det er tennpluggene som er problemet... Jeg ventet stadig på nye for de var ikke på mekomen, bilxtra eller meca, så da ble det USA.. Og ting går ikke akkurat fort derfra :p

 

Og det er ikke noe prepping? Plugger må jo byttes av og til..

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...