Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Fra dagbladet her om dagen.

 

Prinsesse Märtha sammenlikner englekontakten med å gå på internett

 

- Du kan laste ned informasjon gjennom hjertet, akkurat som med datamaskinen din.

 

http://www.kjendis.no/2012/02/14/kjendis/kongelige/prinsesse_martha_louise/engler/kongehuset/20232692/

 

Dama er jo gæren, stakkars.

 

Jeg laster ned Sons of Anarchy sesong fire gjennom hjertet nå. Ganske könig opplegg må jeg si, nå som mange torrentsider er lagt ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Du har heller ingen garanti på hvordan verdenen fungerer. :D

 

 

 

Med mindre man tar droger eller er lettere tilbakestående, er vel det tilnærmet umulig å oppleve...

 

Vet ikke, men er mange som sier at dem gjør det. Ei venninne av meg og. Tviler på at hun har løyet om noe slikt.

Lenke til kommentar

Du har heller ingen garanti på hvordan verdenen fungerer. :D

Vi vet ikke alt, og det er det som er hele drivmomentet til vitenskapen. Den tar noe den lurer på, og tester det i alle mulige måter. Så tegner man en hypotese og tester den enda mer, og til slutt blir det en vitenskapelig teori. Det er godkjent som "slik er det" inntil det motsatte er bevist.

 

Det er en grunn til at vitenskapen ikke bryr seg om spøkelser, engler og lignende.

 

Det finnes ikke. Det finnes ikke bevis. Det finnes ingenting som støtter deres tilstedeværelse. Det finnes ingenting, utenom våre egne tanker, som tilsier at det finnes engler.

 

Og våre tanker er, som vi alle vet, veldig enkle å manipulere og misbruke.

 

Vet ikke, men er mange som sier at dem gjør det. Ei venninne av meg og. Tviler på at hun har løyet om noe slikt.

Tanta mi sier at hun har blitt helbredet av snåsamannen. Men enhver person som undersøker "healing" finner ut at det består av psykisk påvirkning. Du tror du blir, og dermed blir du det. En frisk blanding av adrenalin og tro gjør deg frisk... inntil det avtar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...