Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piratkopierte bøker er kjempestas på mitt lesebrett, om man ikke får tak i den på andre måter. Det finnes jo andre tilfeller der jeg ikke har noe imot å piratkopiere heller. F.eks. hadde jeg glemt igjen en bok hjemme som jeg var halvveis i, lastet den bare ned og fortsatte lesingen. Den var forsåvidt heller ikke tilgjengelig lovlig elektronisk.

 

Klart fristelsen vinner i noen andre tilfeller og, men det får gå. Norske bøke er det dårlig utvalg av så vidt jeg vet, de kjøper jeg gjerne uansett.

 

Irriterer meg for øvrig voldsomt over alle som skal syte over den jævla Bokskya hele tiden. La være å bruk den da for svarte! Du åpner filen og laster den ned i Adobe Digital Editions når den er kjøpt fra en av de mange bokhandlerne som selger ebøker, og derfra er det bare å laste den over på hvilken enhet du vil. Hva i helvete skal man med bokskya?

 

Greit nok at in-app kjøp er greit, men med mindre man kjøper seg en Kindle, får man faktisk ikke det.

 

Så er selvfølgelig ikke ADE ideelt med tanke på at det ikke finnes til alle plattformer, men de fleste har vel tilgang til Windoes eller OSX.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer er Spotify. De siste 6 mnd har det starta å bli så buggete å ubrukelig at det er kvalmende. Det er haugevis av tråder og support cases om playlister som resyncer selv om de allerede er synca, spotify på mobiler som ikke virker ( offline lister som forsvinner, sanger som plutselig vil resynce = telefonen fryser )

 

Før var det ikkenoe tull med spotify, hvorfor er plutselig alt det gode med denne tjenesten blitt borte? Og det er nesten ingen svar å få av de som "jobber" der. Er det noen som bare sitter å tar imot penger nå, og lar skuta seile sin egen sjø?

Lenke til kommentar

Spotify på Android startet med å vøre halvgodt, man tenkte at det skulle bli bedre, men det har bare blitt verre. Mangler funksjoner, mangler stabilitet...

 

Spotify blir bare verre uansett plattform. Trege med funksjonalitet, og funksjonaliteten ender aldri opp i mobilklienten. Stadig flere plateselskaper blir utilgjengelige, og stadig flere låter blir utilgjengelige "in your region". Det var jo nødt å gå til helvete da plateselskapene meldte seg på. Nå skal jeg si opp Premium og kjøre Deezer noen mneder.

Lenke til kommentar

Slitsom uke! Må sitte oppe i halve natt for å skrive en artikkel om Midtøsten og Afghanistan på minst 1000 ord. Har ikke begynt og det skulle vært levert på søndag :ohmy: skal også fremføre dette i morgen.

 

Torsdag har jeg prøve i engelsk og i norsk, fredag skal jeg holde tale i engelsk. I vinterferien må jeg gjøre masse naturfagslekser og mattelekser. :cry:

 

Jeg klarer ikke dy meg, jeg må si det:

 

Hvorfor har du ikke begynt ennå? Det er helt og holdent din egen feil at du må sitte oppe gjennom natta for å bli ferdig. Hadde du begynt for to uker siden, hadde du fått nok søvn hele uka, og vært opplagt hele dagen. Gjør naturfagleksene og matteleksene før ferien eller i helga før ferien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slitsom uke! Må sitte oppe i halve natt for å skrive en artikkel om Midtøsten og Afghanistan på minst 1000 ord. Har ikke begynt og det skulle vært levert på søndag :ohmy: skal også fremføre dette i morgen.

 

Torsdag har jeg prøve i engelsk og i norsk, fredag skal jeg holde tale i engelsk. I vinterferien må jeg gjøre masse naturfagslekser og mattelekser. :cry:

 

Jeg klarer ikke dy meg, jeg må si det:

 

Hvorfor har du ikke begynt ennå? Det er helt og holdent din egen feil at du må sitte oppe gjennom natta for å bli ferdig. Hadde du begynt for to uker siden, hadde du fått nok søvn hele uka, og vært opplagt hele dagen. Gjør naturfagleksene og matteleksene før ferien eller i helga før ferien.

 

Hei. har vært mye nede og slitt litt med både skolearbeid og livet generelt. Er vanskelig å gjøre noe da. Dessuten er det utrolig mye mer å gjøre enn det jeg skriver her.

 

Takk Therawyn :)

Lenke til kommentar

Du glemte å formatere disken før du tok en fresh reinstall.

Har aldri formatert, eller innstallert nytt OS. Formatering fjerner alt bortsett frå OS? Win 7 disken måtte køyrast som program i vista.

Formatering sletter alt av data på disken, ja.

Om du starter Windows 7-disken fra Vista, vil den mest sannsynlig kopiere midlertidig filer på C:, som gjør at du ikke får formatert. Prøv heller å start maskinen via CD-rommen. (F9 i oppstart?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...