Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg gjør når folk ber meg om å minne dem på noe. Si det tilbake med en gang. F.eks:

 

"Minn meg på at jeg skal ringe Kurt-Johnny i morra"

 

3 sekunder etterpå:

 

"Du må huske å ringe Kurt-Johnny i morra"

 

Da husker de det alltid :whistle:

 

Vel, ting som irriterer:

 

Kvelertak skal spille konsert med Gojira og Mastodon.

 

 

... I fuckings Australia.

Lenke til kommentar

Så lenge dere ikke sier "LOL" høyt istedetfor å le, når dere sitter i vanlige samtaler.

 

Folk som faktisk bytter ut latter med "LOL" og "ROFL" og lignende, fortjener 5 års militærtjeneste i Sibir.

 

Lol og rofl kommer ikke ut av min munn iverfall. Og de få gangene jeg skriver det er det for å klage på at noen skriver det.

 

Er irriterende ord som kommer rett fra satan selv!

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Det irriterer vettet av meg hvor vanskelig det er å få reklamert på noen sko hos Stress. Har hatt disse Vans'ene i tre måneder, og nå er det store hull i begge sålene. De er de eneste vanntette vinterskoene jeg har, men likevel må skoene gå gjennom tre ledd for å bli vurdert ødelagte nok til at jeg får nye. Dette skal da ta i underkant av en uke. Effektivt.

 

Dårlig sparkesykkel-føre i Oslo for tiden!

 

Jeg ser ikke problemet. Går det ikke uansett raskere å bare stå på holken nedover?

Lenke til kommentar

Er det ikke et krav i norske skoler at morsmålslærere skal ha språket som eget morsmål? Hva er det for fjas? Skal man undervise i norsk til de som har norsk som morsmål, må da vitterlig læreren også ha språket som morsmål? For noe forbanna fjaseri.

 

At det brukes lærere med andre morsmål i andre fag har jeg dog ikke et problem med.

Lenke til kommentar

Er det ikke et krav i norske skoler at morsmålslærere skal ha språket som eget morsmål? Hva er det for fjas? Skal man undervise i norsk til de som har norsk som morsmål, må da vitterlig læreren også ha språket som morsmål? For noe forbanna fjaseri.

 

At det brukes lærere med andre morsmål i andre fag har jeg dog ikke et problem med.

 

Altså nå gjelder det ikke norsk Tentamen , Men tentamen i et IKT fag . og kjedelig for halve klassen og måtte gå til studieleder for service fag etterpå for og få oppgaven tydligjort pga dårlig norsk skrivekunskaper på oppgaven når læreren selv ikke er tilstede og kunne forklare seg . Han har god grammatik , sikkert mye bedre en meg men det er måten han skriver ordene etter hverandre på og blander og setter feil ord på feil sted noe som skaper stor forvirring når vi leser og skal gjøre oppgaven . Det iriterer meg :p

Lenke til kommentar

Skaff deg ny norsklærer, du trenger det.

 

Men det som iriterer meg mest på nette , Uansett hva det gjelder er folk som skal påpeke og kommentere andre sine skrivefeil eller mangler, Har det noen gang gått en tanke gjennom den trange skallen deres at det finnes folk som har problemer med rettskriving og skriving i det hele tatt ?. Det finnes altså ikke noe mer tragisk en folk som tar seg tid til og gjøre akkurat det.

Lenke til kommentar

Skaff deg ny norsklærer, du trenger det.

 

Men det som iriterer meg mest på nette , Uansett hva det gjelder er folk som skal påpeke og kommentere andre sine skrivefeil eller mangler, Har det noen gang gått en tanke gjennom den trange skallen deres at det finnes folk som har problemer med rettskriving og skriving i det hele tatt ?. Det finnes altså ikke noe mer tragisk en folk som tar seg tid til og gjøre akkurat det.

Jeg har dysleksi.

Lenke til kommentar

Så lenge dere ikke sier "LOL" høyt istedetfor å le, når dere sitter i vanlige samtaler. Folk som faktisk bytter ut latter med "LOL" og "ROFL" og lignende, fortjener 5 års militærtjeneste i Sibir.

 

Haha, lol har nesten mista sin betydning. "lol" kan sammenlignes med å si "ok", bare at det er litt mildere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...