Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En forsvinning som får "Madeleine"-saken til å blekne i forhold. Nå har ikke jeg nok bakgrunnsinformasjon til å uttale meg om denne saken, men PST kan belage seg på kritikk for slett arbeid fra min side. UHØRT at politiet ikke har noen spor, ettersom de faktisk bare kan følge sauesporene i snøen.

 

PST OG POLITIET kan vente seg en ILLSINT mail i morgen, hvis ikke den sauen blir funnet asap. Dette skal ikke skje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når jeg sitter ved PC-en, og plutselig får en trang til å gå på kjøkkenet. Så går jeg på kjøkkenet, drikker litt vann, titter i kjøleskapet og går tilbake igjen.

Livet mitt har ingen mål eller mening!

 

Det er nok bedre å ikke ha en eneste time til rådighet enn å ha alle timer til rådighet.

Høres ut som noe tatt fra MLIA :>

Lenke til kommentar

Excel. Hvilken anledning kommer jeg til å få bruk for Excel?

 

Jævla unødvendig.

Excel har jeg brukt i alle jobber jeg har hatt. Har også brukt det utrolig mye på privaten. Det er et flittig verktøy til å sitte opp private budsjett også. Kan du å programmere i Excel kan du skape utrolig nyttige verktøy.

 

Excel er det mest nyttige programmer Microsoft har klart å spytte fra seg.

Endret av Neppe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

men at en voksen skal slå ned smågutter skaper greit store problemer i ettertid.

Eg har sjølv erfart at verbal bank fungerer bra. For meg, som var offeret, i alle fall.

Funker ikke vold; Så har du ikke brukt nok vold.

 

Som voksen er man jo et forbilde for sine barn. Dersom jeg bruker vold, så vil barna mine også gjøre det.

Verbal vold har jeg brukt på enkelte som mobber. Har også snakket med foreldre og skole. Noen foreldre er så dumme at det ikke er mulig å forholde seg til dem.

Vold vil jeg aldri utøve, uansett!. Både jeg og mine barn driver med taekwon-do (lave belter). Er det noe vi lærer der så er det nettopp å ikke bruke vold for å løse konflikter.

Jeg er rett og slett stolt når guttungen kommer hjem og sier at 3-4 stk. gikk på han, hvor han kort og godt kommer seg unna, og løper.

Heldigvis så går ting sakte bedre, mest takket være skolen, de bruker psykologer og andre ressurser for å jobbe med ungenes holdninger.

 

Til de som mener at "vold løser alt" så vil jeg si at det eneste vold avler, er mer vold.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...