Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som mener at "vold løser alt" så vil jeg si at det eneste vold avler, er mer vold.

 

:)

Det er fint du lærer opp barna dine i konflikthåndtering og kampsport, det er kjempepositivt.

 

Personlig, hadde jeg lite kampsporttrening og konflikthåndtering når jeg ble mobbet som verst på barneskolen. Jeg hadde ei kort lunte og var svak, så jeg var enkel å mobbe. Mobbingen ble mindre etter jeg slo ned en kar, men det ble ikke mobbefritt.

 

Men uansett. Bundy er, som alltid, ikke seriøs. :)

Lenke til kommentar

Ikke si det.

Det er klart, i våres samfunn nå til dags, så trenger vi *Egentlig* ikke vold, MEN det er i våres urinstinkter, folk blir random banket opp, ranet, voldtatt. You name it, bedre å bruke vold enn å bli traumatisert?

 

Og da snakker jeg ikke om random krangling på en pub..

 

Rett og slett selvforsvar, ikke bare løpe vekk, hva hvis du ikke bare kan løpe vekk?

 

Slimda, jeg er faktisk seriøs mye av tiden. Ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på.

Lenke til kommentar

Vold vil jeg aldri utøve, uansett!.

Du er fanget i et hjørne, du har valget, bruke vold eller bli banket opp?

 

 

Lykke til.

 

Man må ikke grisebanke folk for å komme seg ut av ei knipe.

Man kan gjøre enkle grep for å "uskadeligjøre dem" Vet at det er lett å si.

For å være ærlig så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort dersom situasjonen var så alvorlig og jeg følte meg skikkelig truet. Tipper instinkter og treningen hadde tatt over. Jeg håper virkelig at jeg i så tilfelle hadde utøvd et absolutt minimum at det som er nødvendig for å komme meg ut av knipa.

På den annen side så er det en av grunnreglene at man ikke skal oppsøke situasjoner hvor man kan tenkes å måtte bruke sin trening. Men, må man, så må man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...