Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blumenthal, som jeg har møtt flere ganger, er blant de eklere menneskene som finnes, sammen med Aaron Mate og Glenn Greenwald. Uavhengig av deres politiske «side» er deres forsvar av diktaturer og grifting på folkemord totalt kykelikokos. Måtte de ramle ned i en balje med kløpulver sammen med alle de andre Putin-rævsleikerne.

Endret av Snikpellik
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 timer siden):

Blumenthal, som jeg har møtt flere ganger, er blant de eklere menneskene som finnes, sammen med Aaron Mate og Glenn Greenwald. Uavhengig av deres politiske «side» er deres forsvar av diktaturer og grifting på folkemord totalt kykelikokos. Måtte de ramle ned i en balje med kløpulver sammen med alle de andre Putin-rævsleikerne.

Jaja, vi har skjønt det. Det er skikkelig smart å komme med usaklige personangrep mot uavhengige journalister, fordi ingen kan ta igjen mot deg med samme mynt, uten å bryte forumreglene.

MSM som religion, de vantro skal konverteres eller i alle fall forbannes ;) 

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Aiven skrev (13 minutter siden):

Jaja, vi har skjønt det. Det er skikkelig smart å komme med usaklige personangrep mot uavhengige journalister, fordi ingen kan ta igjen mot deg med samme mynt, uten å bryte forumreglene.

Har null problemer med å komme med kritikk mot folk som profilerer seg på og gjør karriere som forsvarere av Putin, Assad samt andre diktatorer og deres handlinger. Spesielt de som sprer russisk propaganda vedrørende invasjonen av Ukraina. Enten de er uavhengige journalister, politikere, eiere av sosiale medier eller noe annet.

Dette er forøvrig Diskusjon.no og ikke en avis, så min kritikk av Max Blumenthal, Erna Solberg, Cristiano Ronaldo eller Sjaman Durek trenger ikke å imøtegås med tilsvarsrett :) 

Endret av Snikpellik
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Har null problemer med å komme med kritikk mot folk som profilerer seg på og gjør karriere som forsvarere av Putin, Assad samt andre diktatorer og deres handlinger. Spesielt de som sprer russisk propaganda vedrørende invasjonen av Ukraina. Enten de er uavhengige journalister, politikere, eiere av sosiale medier eller noe annet.

Dette er forøvrig Diskusjon.no og ikke en avis, så min kritikk av Max Blumenthal, Erna Solberg, Cristiano Ronaldo eller Sjaman Durek trenger ikke å imøtegås med tilsvarsrett :) 

Har dere medlemsmøter i MSM-klubben med NRK, boller, brus og trosbekjennelser?

 

Jeg bekjenner at informasjon fra MSM alltid er sann.

Jeg bekjenner også at all informasjon utenfor MSM er usann.

Se i nåde til journalister som ikke har sin lønn fra storkapital og stat, for de vet ikke hva de gjør.

La alle komme til MSM, men la de som ikke gjør det fordømmes.

Og la de journalister som forlater MSM etter å ha jobbet der fordømmes enda mer, for de er i sannhet fiender av den riktige sannheten og skal brenne til evig tid i helvete.

Amen.



:D :D

Blir du inspirert nå? Kanskje jeg kan være profet i bevegelsen din :D

Endret av Aiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Aiven said:

Har dere medlemsmøter i MSM-klubben med NRK, boller, brus og trosbekjennelser?

 

Jeg bekjenner at informasjon fra MSM alltid er sann.

Jeg bekjenner også at all informasjon utenfor MSM er usann.

Se i nåde til journalister som ikke har sin lønn fra storkapital og stat, for de vet ikke hva de gjør.

La alle komme til MSM, men la de som ikke gjør det fordømmes.

Og la de journalister som forlater MSM etter å ha jobbet der fordømmes enda mer, for de er i sannhet fiender av den riktige sannheten og skal brenne til evig tid i helvete.

Amen.



:D :D

Blir du inspirert nå? Kanskje jeg kan være profet i bevegelsen din :D

På seg selv kjenner man andre sies det …

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Feynman skrev (1 time siden):

På seg selv kjenner man andre sies det …

100% – og når de samme folka alltid står først i køen i svertekampanjer mot uavhengige journalister som kritiserer våpenstøtte til Ukraina, kan det bare skyldes dyp personlig overbevisning.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Aiven skrev (3 timer siden):

Har dere medlemsmøter i MSM-klubben med NRK, boller, brus og trosbekjennelser?

Jeg bekjenner at informasjon fra MSM alltid er sann.

Jeg bekjenner også at all informasjon utenfor MSM er usann.

Se i nåde til journalister som ikke har sin lønn fra storkapital og stat, for de vet ikke hva de gjør.

La alle komme til MSM, men la de som ikke gjør det fordømmes.

Og la de journalister som forlater MSM etter å ha jobbet der fordømmes enda mer, for de er i sannhet fiender av den riktige sannheten og skal brenne til evig tid i helvete.

Amen.

:D :D

Blir du inspirert nå? Kanskje jeg kan være profet i bevegelsen din :D

Spenstig eventyr.

Du har tilsynelatende fått for deg at jeg kritiserer disse Putin-rævsleikerne fordi de er uavhengige journalister og ikke «MSM», og at jeg tror på alt som står i «MSM» eller lignende.

Det er feil, det handler ikke om hva de er, enten det er massemedia eller uavhengige journalister, men om hva de står for. Jeg kritiserer dem for å støtte diktaturer og spre desinformasjon og russisk propaganda.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (6 timer siden):

Spenstig eventyr.

Du har tilsynelatende fått for deg at jeg kritiserer disse Putin-rævsleikerne fordi de er uavhengige journalister og ikke «MSM», og at jeg tror på alt som står i «MSM» eller lignende.

Det er feil, det handler ikke om hva de er, enten det er massemedia eller uavhengige journalister, men om hva de står for. Jeg kritiserer dem for å støtte diktaturer og spre desinformasjon og russisk propaganda.

Aiven har jo et poeng, da, Snikpellik. Du mener alltid det samme som mainstream media. Innleggene dine er politisk korrekte.

Designet for å påvirke, for å vinne debatter og høste likes. Du lytter ikke til dine meningsmotstandere, akkurat. Ikke helt din greie. 

Dette er feil jeg selv har, sammen med mange andre. Men de fleste av oss bruker ikke så mye tid på Diskusjon.no, som det du gjør. 

Men flink til å skrive, det er du, du har åpenbart et talent i den retningen. 

 

 

Endret av Vaniman
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Vaniman skrev (1 time siden):

Aiven har jo et poeng, da, Snikpellik. Du mener alltid det samme som mainstream media. Innleggene dine er politisk korrekte.

Designet for å påvirke, for å vinne debatter og høste likes. Du lytter ikke til dine meningsmotstandere, akkurat. Ikke helt din greie. 

I øyeblikket du bruker begrepet mainstream media seriøst, har du allerede avslørt at du ikke forstår hvordan verden henger sammen. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Vaniman said:

Aiven har jo et poeng, da, Snikpellik. Du mener alltid det samme som mainstream media. Innleggene dine er politisk korrekte.

Er jo ikke så rart? Hva er mer troverdig: etablert media som faktisk kan bli straffeforfulgt hvis de med vilje lyver eller gjør noe grums samt er åpne om sine kilder, eller aktører som kan oppsummeres til «trust me bro - jeg vet bedre enn alle andre»? 

Som andre sier; hvis man bruker fordummende uttrykk som MSM så viser det at man er en som ønsker å være tverr og bare mene deg motsatte av hva som er normen. Mange er også ekstremt dårlige på kildekritikk og konspi-nisser. Mistenker det er et behov for å virke mer unike og viktige enn det de strengt talt er.

Endret av The Very End
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Vaniman skrev (7 timer siden):

Aiven har jo et poeng, da, Snikpellik. Du mener alltid det samme som mainstream media.

Kan det være en slags mystisk sammenheng der såkalte MSM bruker kildekritikk og dokumentert troverdige kilder, de fleste i MSM prøver å unngå løgn oppspinn å bedrag kan det være en sammenheng tro, kan det være mulig ? 

😆🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
oldboy skrev (1 minutt siden):

Begge sider av krigen driver med propaganda, å tro noe annet er naivt.

.. som om all propaganda var likeverdig. Russland lyver sykt grovt, tåkelegger og sprer falske rykter og "nyheter", trusler og pest og kolera-ultimatum konstant.

Ukraina fokuserer på å få sympati gjennom å rapportere korrekt informasjon, som f.eks avdekke hvilke grusomheter russerne har gjort. Antall barn drept og skadet, virkelige historier. Det er en veldig annerledes form for "propaganda" enn det russerne driver med.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
oldboy skrev (10 minutter siden):

Jadda... Russland er den store stygge ulven om dagen. Hva annet er nytt?

Bjørnen mener du vel?

Russland har vært "de slemme" i århundrer, men etter den kalde krigen har en del vestlige blitt litt vel naive i forhold til deres mentalitet og menneskesyn. Inkludert meg. Jeg trodde grusomhetene var noe de forsøkte å modernisere seg ut av når kommunismen falt. Men når vi nå ser i praksis hvordan de oppfører seg mot naboland nå i 2023 så er det krystallklart at det absolutt ikke er tilfelle. Russland er fortsatt sitt gamle grusomme seg selv. Ikke fordi vi i vesten er opplært til det, er i et ekkokammer eller noe sånt, men fordi russland viser på ørten kanaler i beste sendetid hvordan de oppfører seg. Både mot folk i landet som overfalles, mot sine egne soldater, mot sin egen befolkning osv osv. Bare åpne øynene så forteller Russland sin egen nåværende praksis i ord og bilder bedre enn noen annen krig i historien har vært dekket.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...