Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så et intervju med ham på Youtube. Ble ganske overrasket. Har selv bodd i Atlanta i ett år, og han høres akkurat ut som vertsfaren min!

Skrevet

Er vel ikke ofte man tenker over at Gary Oldman eller Christian Bale er britiske heller, men det er vel noe av poenget med å være skuespiller, å kunne overbevise seeren om at man er karakteren.

Tom Jones er jo Waliser!

Forresten, når eksakt starter sesong 3 på norske skjermer?

• 1 måned senere...
Skrevet

Fantastisk! Perfekt for en rimelig neden om og hjem, dagen derpå =) Ligger i bedre kvalitet inne på AMC sine sider btw!

Link takk? Og er dette i samme gate som walking dead spillene? Spillet er forresten helt fantastisk bra! :)

Skrevet (endret)

Uten å si noe særlig, noe jeg helst ikke skal gjøre. Så er sesongstarten lovende. Nettopp fått sett den via min kontakt i Fox Crime Norge. Leserne av tegneserien vil se ting komme, men jeg likte det tiltross.

Jeg kan si at vi kanskje har et alternativ til Dale nå. For de som har lest tegneserien. :p

Endret av Maury
Skrevet

hvordan har du sett den? Starter vel ikke før den 14 oktober? o.O

Jeg og Dotten er tv-kritikere med tilgang fra en tv-kanal om å se diverse ting før det blir sendt i Norge og USA. Kritikere har som regel tilgang på slikt 1-2 uker i forveien av en premiere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...