Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hardwork konkurranse!: Er du kjent på serveren?

 

Da forsette konkurransen. Skal du sjå dem gamle kan du finne dem her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&view=findpost&p=16938715

 

 

post-142830-0-43416300-1297783425_thumb.png

 

 

Nytt hint!

 

 

post-142830-0-78439000-1297785888_thumb.png

 

 

Enda et hint:

 

Navnet på bygget: sub

Laget av: tjnome

 

 

post-142830-0-69186300-1297787536_thumb.png

 

 

Neste hint!

 

Nærmeste warp er Pixelparken!

 

Vinneren er flipsen105

 

Ny konkurranse og nye muligheter!

 

 

post-142830-0-00728900-1297790419_thumb.png

 

 

Vinneren er Ashens

 

Ny konkurranse

 

 

post-142830-0-77620500-1297791209_thumb.png

 

 

Nytt hint!

 

 

post-142830-0-99823200-1297792683_thumb.png

 

 

Enda et hint!

 

 

post-142830-0-84484100-1297795004_thumb.png

post-142830-0-74218300-1297796021_thumb.png

 

 

Neste hintet er: nærmeste warp er faktisk SPAWN!

 

Siste konkurransen for kvelden!

 

 

post-142830-0-56717100-1297797109_thumb.png

 

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

@nudelpudel: Bra tiltak. Om vi skal gå videre med søknad så er det først en ting jeg lurer på og det er faktisk hvor folk ønsker at det skal gå baner? Per i dag er Pjattestad den klart største stasjonen med flest avganger. Det har blitt ønsket Pjattestad-Oldtown. Pjattestad-Huttiheiti er ferdig om en dag eller to.

 

Ser gjerne at folk kommer med ønsker hvor de ønsker forbindelser slik at vi ikke lager noe som det ikke er behov for. :)

Lenke til kommentar

@nudelpudel: Bra tiltak. Om vi skal gå videre med søknad så er det først en ting jeg lurer på og det er faktisk hvor folk ønsker at det skal gå baner? Per i dag er Pjattestad den klart største stasjonen med flest avganger. Det har blitt ønsket Pjattestad-Oldtown. Pjattestad-Huttiheiti er ferdig om en dag eller to.

 

Ser gjerne at folk kommer med ønsker hvor de ønsker forbindelser slik at vi ikke lager noe som det ikke er behov for. :)

 

Diskusjon rundt dette er allerede i full gang på hardwork forumet, så vi flytter videre diskusjon angående jernbanene dit. :) Linken er her: http://hardwork.no/forum/viewtopic.php?f=20&t=318&p=1794#p1794

Lenke til kommentar

Søknad om å få en /warp til nisseDVERG's by!

 

Ok først av alt så må jeg si at jeg aner ikke hvordan lager en søkndad osv.

men jeg prøver, spør og si ifra om det er noe.

 

Jeg syns det hadde vært kult med en /warp til nisseDVERG's by fordi det er langt unna alle andre steder, det er liksom i utkanten av alt. (pjattestad ligger litt nært da) men så har jo ikke pjattestad /warp da så.. Kjolhaug94 som jeg jobber med har lagd et ganske kult sted til å ha /warp rett utenfor det så kalte Woityczka Tårnet. Tårnet har en jernbane stasjon som går videre til pjattestad på noen få sekunder. Det er også togbane stasjon like ved der /warp'en burde være som er inne i nisseDVERG's by.

nisseDVERG's by har egen kirke og som sagt togstasjon, folk bor der å derfor trengs det en /warp for dette er en ordentlig by som må få litt fler boere og det gjøres enklere med en /warp .

Håper dere ser hvorfor vi trenger en /warp i nisseDVERG's by! Takk for meg!

Lenke til kommentar

Søknad om å få en /warp til nisseDVERG's by!

 

Ok først av alt så må jeg si at jeg aner ikke hvordan lager en søkndad osv.

men jeg prøver, spør og si ifra om det er noe.

 

Jeg syns det hadde vært kult med en /warp til nisseDVERG's by fordi det er langt unna alle andre steder, det er liksom i utkanten av alt. (pjattestad ligger litt nært da) men så har jo ikke pjattestad /warp da så.. Kjolhaug94 som jeg jobber med har lagd et ganske kult sted til å ha /warp rett utenfor det så kalte Woityczka Tårnet. Tårnet har en jernbane stasjon som går videre til pjattestad på noen få sekunder. Det er også togbane stasjon like ved der /warp'en burde være som er inne i nisseDVERG's by.

nisseDVERG's by har egen kirke og som sagt togstasjon, folk bor der å derfor trengs det en /warp for dette er en ordentlig by som må få litt fler boere og det gjøres enklere med en /warp .

Håper dere ser hvorfor vi trenger en /warp i nisseDVERG's by! Takk for meg!

 

Ettersom du selv sier at det tar noen få sekunder med jernbane fra pjattestad, må jeg nok si at svaret mest sansynelig blir nei. Vi skal ta det opp på et Stabmøte asap.

Endret av mGrytbak
Lenke til kommentar

Hei. mitt bruker navn er ringo1995 og jeg har spillt minecraft i ca en mnd.

Jeg har ikke så veldig mye erfaring, men jeg lærer fort!

fant serveren når jeg søke etter norsk minecraft på google.

jeg vil spille på serveren fordi den er visst norges beste etter det jeg har hørt!

Jeg liker å bygge fine hus med fin hage og sånt

Jeg har lest regelene og er klar for bygging!

Lenke til kommentar

Hei. mitt bruker navn er ringo1995 og jeg har spillt minecraft i ca en mnd.

Jeg har ikke så veldig mye erfaring, men jeg lærer fort!

fant serveren når jeg søke etter norsk minecraft på google.

jeg vil spille på serveren fordi den er visst norges beste etter det jeg har hørt!

Jeg liker å bygge fine hus med fin hage og sånt

Jeg har lest regelene og er klar for bygging!

 

Godkjent! Ta kontakt med stab eller vakt ingame, for promotering.

Lenke til kommentar

BYGGEKONKURRANSE

I forbindelse med flytting av spawn så har vi i stabben bygd et lite spawnhus. Problemet er det at når vi var ferdige så innså vi at det var flatt og kjedelig. Første planen var og flytte en annen statue som står en eller annen plass på kartet til toppen av spawn.

Men, så fant vi ut at å la en heldig bruker/gruppe få æren av å pryde bygget ved å vinne en byggekonkurranse. I tillegg vil det bli utdelt en liten chest med valgfrie materialer, foruten om de verdifulle. (Gull, stål, diamant, lapiz.. etc)

 

Det du skal bygge er en stilfull statue av nøyaktig hva du vil, innenfor reglemange vårt. Sokkelen du skal bygge på er på 9x9 blokker, men vi tillater at statuen kan være større enn dette, så lenge den passer oppå spawnhuset!

 

 

 

Påmelding her:

http://hardwork.no/forum/viewtopic.php?f=20&t=321

Lenke til kommentar

Søknad om å få en /warp til nisseDVERG's by!

 

Ok først av alt så må jeg si at jeg aner ikke hvordan lager en søkndad osv.

men jeg prøver, spør og si ifra om det er noe.

 

Jeg syns det hadde vært kult med en /warp til nisseDVERG's by fordi det er langt unna alle andre steder, det er liksom i utkanten av alt. (pjattestad ligger litt nært da) men så har jo ikke pjattestad /warp da så.. Kjolhaug94 som jeg jobber med har lagd et ganske kult sted til å ha /warp rett utenfor det så kalte Woityczka Tårnet. Tårnet har en jernbane stasjon som går videre til pjattestad på noen få sekunder. Det er også togbane stasjon like ved der /warp'en burde være som er inne i nisseDVERG's by.

nisseDVERG's by har egen kirke og som sagt togstasjon, folk bor der å derfor trengs det en /warp for dette er en ordentlig by som må få litt fler boere og det gjøres enklere med en /warp .

Håper dere ser hvorfor vi trenger en /warp i nisseDVERG's by! Takk for meg!

 

Ettersom du selv sier at det tar noen få sekunder med jernbane fra pjattestad, må jeg nok si at svaret mest sansynelig blir nei. Vi skal ta det opp på et Stabmøte asap.

Togbanen som tar noen sekunder er for det meste privat da, godt gjømt under bakken og er plassert inne i huset mitt i pjattestad og går til under tårnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...