Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei

 

Bare lurte på noe angående dette område(vedlagt bilde).

 

Hvem er det som eier område?

 

Er det noen fremtidige planer for område?

 

Er det eventuelt mulig å få kjøpt område?

 

 

Dette er i forbindelse med "Birkenau" prosjektet, da vi trenger et flatt og stort areal.

 

Edit: På grunn av tekniske problemer er jeg nødt til å legge ved link og ikke bilde.

http://www.2shared.com/photo/I95N6yyo/Bilde.html

Endret av marcuswaldal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at dette var en grei plass å legge ut søknaden siden jeg ikke finner noen andre plasser å legge den :D

 

Hei, Mitt nick er gramzon666

har spillt minecraft i ca 3 uker og har i løpet av den tiden laget meg en del underjordiske borger basert på Minas Tirith ifra ringenes herre i SP

jeg er ikke så erfaren, men tror jeg kan lære mye av å flere spillere på serveren.

Jeg fikk tilsendt link til serveren fra en kamerat som ville ha meg med på et prosjekt (redeement)

jeg vil spille på serverene for å lære meg mere om minecraft, jobbe sammens med andre spillere og bygge sære byggverk som passer mitt hode (Advarsel: kan blir sykt).

jeg er flink til å gjøre slik jeg blir bedt om, og er flink til å jobbe sammens med andre.

Jeg har lest reglene og er klar for å bygge! :D

Lenke til kommentar

Fant ut at dette var en grei plass å legge ut søknaden siden jeg ikke finner noen andre plasser å legge den :D

 

Hei, Mitt nick er gramzon666

har spillt minecraft i ca 3 uker og har i løpet av den tiden laget meg en del underjordiske borger basert på Minas Tirith ifra ringenes herre i SP

jeg er ikke så erfaren, men tror jeg kan lære mye av å flere spillere på serveren.

Jeg fikk tilsendt link til serveren fra en kamerat som ville ha meg med på et prosjekt (redeement)

jeg vil spille på serverene for å lære meg mere om minecraft, jobbe sammens med andre spillere og bygge sære byggverk som passer mitt hode (Advarsel: kan blir sykt).

jeg er flink til å gjøre slik jeg blir bedt om, og er flink til å jobbe sammens med andre.

Jeg har lest reglene og er klar for å bygge! :D

 

Godkjent! Les brukerguiden vår her http://hardwork.no/wiki/index.php/Brukerguide og be deretter om promote ingame. :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Bare lurte på noe angående dette område(vedlagt bilde).

 

Hvem er det som eier område?

 

Er det noen fremtidige planer for område?

 

Er det eventuelt mulig å få kjøpt område?

 

 

Dette er i forbindelse med "Birkenau" prosjektet, da vi trenger et flatt og stort areal.

 

Edit: På grunn av tekniske problemer er jeg nødt til å legge ved link og ikke bilde.

http://www.2shared.com/photo/I95N6yyo/Bilde.html

Mener å huske at noen bygger / skulle bygge manhattan der.

Lenke til kommentar

Har tenkt på dette en stund nå, men ikke søkt før nå.. har veldig lyst til å lage en kake. Minecraft-kaka (bilde) i stor versjon. Det finnes allerede en kake til tjnome, men den er ikke like firkanta og god. Kan godt bygge andre blokker også. Vet ikke om så mange mer spennende ting å bygge, tho.

 

Men søker om støtte, da. Materialer fra stab til å bygge med. Har ikke nok til alt dette selv, så.

 

http://www.minecraftwiki.net/images/f/f0/Cake.png

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Har tenkt på dette en stund nå, men ikke søkt før nå.. har veldig lyst til å lage en kake. Minecraft-kaka (bilde) i stor versjon. Det finnes allerede en kake til tjnome, men den er ikke like firkanta og god. Kan godt bygge andre blokker også. Vet ikke om så mange mer spennende ting å bygge, tho.

 

Men søker om støtte, da. Materialer fra stab til å bygge med. Har ikke nok til alt dette selv, så.

 

http://www.minecraftwiki.net/images/f/f0/Cake.png

Da må du følge malen som står på Wiki siden! :)

Lenke til kommentar

Da er jeg faktisk tilbake, men kommer trulig sove noen timer før jeg starte på arbeid.

 

Serveren vil trulig gå ned i dag pga flere ting.

 

- Rollback av Stortinget etter greifing.

- Gå gjennom World filene etter utforventet server stop.

- Fikse tapt arbeid på Colosseum

- Fikse feil i koden om jeg tar meg tid til dette.

- Gjøre ferdig prosjekt F

- Fikset havet rundt Pentagon.

- Finne grunnen til rollback, der jeg ikke var heime og det har hendt en lengre rollback en nødvendig.

- Fikse en par bugs i java tuning slik den blir mer stabil.

- Oppdatere Java.

- Fikse outputs av minnehåndtering.

 

Andre ting som blir fikset:

 

Det gjelder UPS som er feil innstilt, denne blir fikset under server nedetiden. Det blir også overføring av alle filene fra serveren til en sikker annen pc for lang tid lagring.

 

Det gjelder også en del hardware som skal sjekkes og fikse noe import greie. Har også regnskap som skal ut der dere ser hva pengene Hardwork har tatt inn på donasjon går til.

 

 

Jeg kan forstå at en del folk er sure etter en ganske kraftig rollback, jeg vet enda ikke grunnen til denne rollbacken var lengre en forventet der jeg må undersøke. Jeg vil at folk ikke skal være redde for en rollback på våres server der dem kan stole på at drift og det man jobber blir lagret slik ingenting går tapt. Jeg vil faktisk gå så langt at Hardwork skal kunne garantere brukerne at en maks rollback på 1 TIME der rollback kun hender ved uforventet stop eller en feil fra drift sin side.

 

Med dette sagt var vel den korte ferie min borte og arbeidsnarkomanen tilbake.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Har tenkt på dette en stund nå, men ikke søkt før nå.. har veldig lyst til å lage en kake. Minecraft-kaka (bilde) i stor versjon. Det finnes allerede en kake til tjnome, men den er ikke like firkanta og god. Kan godt bygge andre blokker også. Vet ikke om så mange mer spennende ting å bygge, tho.

 

Men søker om støtte, da. Materialer fra stab til å bygge med. Har ikke nok til alt dette selv, så.

 

http://www.minecraftwiki.net/images/f/f0/Cake.png

Hva? Konkurranse til kakestykke mitt?! :tease:

 

Hvor stor skal du lage den? 1m=1px? Jeg sponser gjerne prosjektet med en stack hvit ull eller to, og dirt passer vel bedre i fargen enn brun ull?

Lenke til kommentar

5441274811_19ed787881_z.jpg

Like ved egypt har jeg så smått startet på et lite prosjekt.

 

Området er ikke merket ut da jeg enda ikke er 100% sikker på størrelsen, men størrelsen på selve bana er regnet til å være CA 600 blokker i lengden og 150 blokker i bredden.

-Men jeg har markert hvor jeg bygger tydelig.

(Se bildet lenger oppe!)

 

Dette vil si at bygging i nærheten som kan føre til at hus/bygg/dittogdatt som vil bli i veien blir slettet uten forvarsel.

Det skal også nevnes at jeg har planer om å lage litt uteareal utenfor bygget for morroskyld.

 

(PS: Vist NOTCH/TJ legger til noe mer styrbart enn en gris så kan det stå i fare for at arenaen kommer til å bli brukt til konkuranser!)

Lenke til kommentar

Hei hei!

 

Brukernavnet mitt på Minecraft er : Alompi

Jeg har spilt Minecraft i 3-4 måneder nå, både multiplayer og singleplayer.

 

Har vel for det meste spilt singleplayer, har lagt mer enn 100 timer inn i det vil jeg tro. Åpnet ikke øynene for multiplayer før SMP ble sluppet. Fant creative mode multiplayer kjedelig og lite utfordrende, men finner SMP veldig gøy. Kan det meste om minecraft, (crafting og teknikker and so on). Syns minecraft er et supert spill. Er ikke helt sikker på hva mer jeg skal si her.

 

Ble tipset om serveren av o7uk (han går god for meg btw :p)

 

Jeg syns det er supert at det finnes en norsk SMP server. Vil veldig gjerne bli en del av serveren, tror jeg kan ha det moro med alle dere fellow norwegian minecrafters. Deres server virker gjennomført og bra.

 

Min styrke i Minecraft er vel at jeg elsker til å bygge kvadratiske og majestiske byggverk.

Jeg er også en perfeksjonist deluxe når det kommer til mine byggverk. Jeg vil aldri griefe, griefers are the scum of the earth.

 

Har lest reglene, og er veldig keen på å joine serveren deres! Håper jeg blir akseptert :)

 

- Alompi

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 15år som digger minecraft. Jeg har spilt minecraft siden november. har ganske god erfarning med minecraft, men har ikke spilt aktivt den siste månden. så tenkte å begynne på an igjen no, bare på en norsk server. Jeg har et par venner som spiller på denne serveren, Zitcy og Nicholas95. Det var de som anbefalte meg å spille på denne serveren. Ellers elsker jeg å bygge ting. Min største styrke er vell å bygge ting, og kommunisere med andre. Har lest reglene.

 

Brukernavn: cbr034

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...