Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ByggeKonk i Pjattestad Øst

 

Dere aller mest nysgjerrige som har fått med dere alle hintene vi har lagt ut på diskusjonen, lurer vell fælt på hvilken byggestil og hvor stor premien blir, og det skal der får vite nå!

 

Ett hint var at byggestilen ville bli en stil som det finnes ekstremt lite av på serveren, men relativt mye av i verden, så stilen det skal konkureres innen blir: ASIATISK.

 

Konkuransen vil foregår slik: Når klokken blir rundt 9 i kveld går startskuddet, vi varsler ingame. Hver deltager vil da få utlevert en 20x20 tomt i Pjattestad Øst, som er laget spesielt for konkuransen.

 

På tomten må deltagerne lage bygninger som er stilfulle og kule, de skal være laget i asiatisk-stil. Så det er bare å bruke fatasien! Innventaret i bygget teller også litt, fordi står vi tilslutt med 2 verdige vinnere, er det den med best inside/innredning/inventar i huset som får fordel og vinner ;)

 

Vinneren av konkuransen vil bli tildelt en FET premie, premien vokser stadig, men inneholder blant annet 15 diamantblokker, flere stacks med spesielle dyes og en del gull(enda usikkert hvor mye, men en god del!)Så det er en premie det er verdt å kjempe for! :w00t:

 

Eneste problemet er at jeg som medlem av Pjattestadstyret ikke kan vinne :!: men jeg kan delta da :D

 

Jeg ønsker alle interisserte lykke til, premien blir helt nøyaktig opplyst når det nærmer seg. Men en ting er sikkert, den minker ikke :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

You're joking!? To tomler opp og smileyer som går amok! Awesome :D

 

Noen som blir med å bygge en speilvendt kopi av Bedrock City, hengende fra taket i the nether?

Hvordan skal man få til å bevege seg i taket der? (jeg har btw aldri vært i the nether) :p

 

  1. Bygg stilas
  2. Bygg hus
  3. Riv stilas
  4. Nyt huset fra bakken!

 

Praktisk, nei. Morsomt, ja! Gjennomførbart, hvis vi vil. :p

Syntes da i tilfelle at vi skal begynne med å lage en opp-ned kopi av spawn, siden det er noe alle kjenner.

Lenke til kommentar

Netherworld preview

 

For å komme til netherworld, skriv /goto nether

For å komme tilbake til kartet, skriv /goto world

 

 

 

 

Vi kjører i dag en forhåndsvisning på Netherworld. Det er en verden som kjører paralellt med det andre kartet. Verdenen vil være oppe til 20:00 i dag, fordi vi ville gjøre noe morsomt for dere etter tullet i det siste. Dere kan mine av hjertens lyst :)

 

Kartet vil bli resatt når vi setter det opp igjen. Da vil det være en permanent verden med skade, så man kan dø der.

Endret av Avien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

ByggeKonk i Pjattestad Øst

 

Dere aller mest nysgjerrige som har fått med dere alle hintene vi har lagt ut på diskusjonen, lurer vell fælt på hvilken byggestil og hvor stor premien blir, og det skal der får vite nå!

 

Ett hint var at byggestilen ville bli en stil som det finnes ekstremt lite av på serveren, men relativt mye av i verden, så stilen det skal konkureres innen blir: ASIATISK.

 

Konkuransen vil foregår slik: Når klokken blir rundt 9 i kveld går startskuddet, vi varsler ingame. Hver deltager vil da få utlevert en 20x20 tomt i Pjattestad Øst, som er laget spesielt for konkuransen.

 

På tomten må deltagerne lage bygninger som er stilfulle og kule, de skal være laget i asiatisk-stil. Så det er bare å bruke fatasien! Innventaret i bygget teller også litt, fordi står vi tilslutt med 2 verdige vinnere, er det den med best inside/innredning/inventar i huset som får fordel og vinner ;)

 

Vinneren av konkuransen vil bli tildelt en FET premie, premien vokser stadig, men inneholder blant annet 15 diamantblokker, flere stacks med spesielle dyes og en del gull(enda usikkert hvor mye, men en god del!)Så det er en premie det er verdt å kjempe for! :w00t:

 

Eneste problemet er at jeg som medlem av Pjattestadstyret ikke kan vinne :!: men jeg kan delta da :D

 

Jeg ønsker alle interisserte lykke til, premien blir helt nøyaktig opplyst når det nærmer seg. Men en ting er sikkert, den minker ikke :thumbup:

 

Fan, jeg som fikk opp forhåpningene... :p Kanskje jeg vil være med uansett!

Lenke til kommentar

Hei gutta! lurer på hvorfor jeg ble bannet fra serveren jeg? noen som kunne gitt meg et godt svar? Brukernavn: Sindrezuko

Har en lillebror som har lånt brukeren, hvis det går ann å finne ut hva som er tatt kan jeg sikkert gi det tilbake :) veit om en som ikke får låne brukeren en gang til...

 

Din bruker er ditt eget ansvar, men jeg skal ta en prat med staben.

Lenke til kommentar

Hei! Mitt brukernavn er prefix331

Jeg har spilt Minecraft siden September i fjor :)

Jeg har hostet en server med en kamerat og drevet endel med Multiplayer Survival.

Søkte på Norsk Minecraft server på google :D

Har letet etter en bra stor norsk minecraft server :)

Positiv, flink til og bygge systematisk, hjelpsom, utdannet Nettverksadministrator :D

Jeg har lest reglene og er klar for og spille/bygge :)

Lenke til kommentar

Hei! Mitt brukernavn er prefix331

Jeg har spilt Minecraft siden September i fjor :)

Jeg har hostet en server med en kamerat og drevet endel med Multiplayer Survival.

Søkte på Norsk Minecraft server på google :D

Har letet etter en bra stor norsk minecraft server :)

Positiv, flink til og bygge systematisk, hjelpsom, utdannet Nettverksadministrator :D

Jeg har lest reglene og er klar for og spille/bygge :)

Godkjent! Velkommen til hardwork. Les gjerne http://hardwork.no/wiki/index.php/Brukerguide og be om promote ingame.

Lenke til kommentar

Konkuranse Start, NÅ!

 

Nå starter byggekonkuransen! (for info om konkuransen, les post side 268)

 

Alle sin vil delta møter opp i pjattestad øst og får tildelt en tomt der.

 

Premien er nå på 15 diamantBLOKKER, og over 15 gullBLOKKER, 3 stacks lapis og div annet dyes-utstyr...

 

Så den er verdt å kjempe for!

 

Tidsrom: minimum over helga :) tar tid å bygge hus vet'u

Lenke til kommentar

- Søknad for RubeX -

 

Mitt bruker navn er "RubeX" Jeg har spilt minecraft (Solo) i 2 månder, Jeg har stor erfaring, Jeg fant serveren igjennom en spiller "OleKristian95" Han fortalte meg om serveren og ga meg adressa. Jeg vil spille på serveren for å bygge prosjekter med OleKristian95 og de andre vennene hans. Min styrke er å bygge store bygg, er også glad i å prate. Reglene er lest!

Endret av OleKristian95
Lenke til kommentar

- RUBEX's SØKNAD OM BYGGETILLATELSE -

 

Er gutt

16 år

har spilt minecraft ganske lenge

dette er min første server jeg er på

har veldig lyst til å delta med prosjekt og byggin

 

Ikke godkjent. Se over denne:

 

Brukernavn (Dette må skrives riktig)

Lenge han/hun har spilt Minecraft

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren

Hvorfor han vil spille på denne serveren

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene

Lenke til kommentar

- Søknad for RubeX -

 

Mitt bruker navn er "RubeX" Jeg har spilt minecraft (Solo) i 2 månder, Jeg har stor erfaring, Jeg fant serveren igjennom en spiller "OleKristian95" Han fortalte meg om serveren og ga meg adressa. Jeg vil spille på serveren for å bygge prosjekter med OleKristian95 og de andre vennene hans. Min styrke er å bygge store bygg, er også glad i å prate. Reglene er lest!

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...