Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Jaja. Kjedet meg litt i dag, så tenkte å lage en liten teaser for hardwork.no

Min aller første Minecraft-video, så jeg aner ikke om den er bra eller ei. Jeg personlig syntes jo den ble ganske bra, hehe :p

Ble kanskje litt dårlig kvalitet også, men skal se om jeg får fikset dette senere.

Her er i alle fall videoen: Håper dere liker den :D

 

*film*

 

Jeg digga den. Kort, konsis og på poenget. Fått med mange fine bygg :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SKATTEJAKTEN I SPAWN

 

 

 

Jeg tok meg friheten i kveld å sette ut 17 esker rundt området nær spawn, og plasserte en gull BLOKK i hver av eskene. Da snakker vi esker uten skilt eller noe markering rundt seg, og med en gull BLOKK i midten.

 

Håper noen får kost seg i natt ;)

 

Så til slutt: Jeg håper vakter og stab ikke har noe imot at et par esker okkuperer litt område en liten stund ;)

 

HAPPY HUNTING

 

Fant 7 :)

Lenke til kommentar

Hey

pjatte her:)

 

Jeg laga en and i pjattestad øst.

 

Når jeg logga på var det noen (buskemann) som hadde laget en hatt på den.... fikk ikke fjernet hatten og ingen vakter/stab som svarte meg. så jeg spør her om noen gidder og ta seg en tur og fjerne hatten (plankene) og karnsje gi buskemann en advarsel/snakke med han..

 

Mvh - pjatt

Lenke til kommentar

Hey

pjatte her:)

 

Jeg laga en and i pjattestad øst.

 

Når jeg logga på var det noen (buskemann) som hadde laget en hatt på den.... fikk ikke fjernet hatten og ingen vakter/stab som svarte meg. så jeg spør her om noen gidder og ta seg en tur og fjerne hatten (plankene) og karnsje gi buskemann en advarsel/snakke med han..

 

Mvh - pjatt

 

Skal vi klare å ordne. Serveren er snart oppe vi jobber en del med socket nå så serveren er nede en liten stund.

Lenke til kommentar

Skal vi klare å ordne. Serveren er snart oppe vi jobber en del med socket nå så serveren er nede en liten stund.

Vil det si utilgjengelig til tider også? Mister ikke bare kontakt, men sliter å komme inn igjen også. Bare lurer :)

 

Det vil også si det. Siden mye må fikses, test og lukkes tar det tid.

Lenke til kommentar

Vi er da ferdig og har flyttet det meste over til socket

 

Vi må beklage at vi var litt uheldige i prossesen og klarte slette en del av koden som ikke skulle vekk, vi har begynt å skrive denne på nytt, men dessverre treng vi også søvn.

 

Det som ikke fungere er:

 

/gl add brukernavn

Gjester kan ikke få byggestatus ATM

/gr

Gruppersystemet er nede

 

Det er en del annet men det er ikke så viktig. Vi håper dere er tålmodige slik vi kan fikse dette i fred og ro.

Lenke til kommentar

Sletting skjedde i form av å skru av PC uten å lagre dokumentet med koden. Det skal og nevnest at det var noe tull med ene FTP serveren i overføringsprosessen.

-Dette skjedde rundt 4 tia i natt, så de fleste var nok tildels i svime.

 

Vell, vist det er til en trøst så ble pcen slått av for å tas i bruk for å feilsøke skjermkortene mine i gamingriggen min! :ph34r:

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

hei jeg er luemannen. vennen til hawkon99, trymster100 og nollo123. jeg har hørt at mc.hardwork er den beste buildserveren og er ivrig etter å spille på den. jeg vil veldig gjerne få byggetilatelse.

 

 

HILSEN:

luemannen

 

Ikke godkjent.

 

Se malen som er skrevet i førsteposten.

Lenke til kommentar

Brukernavn= luemannen

Hvor lenge du har spilt Minecraft= jeg fikk spillet i går og dette er første gang jeg spiller.

Din erfaring innen Minecraft= jeg har ikke spilt noe og har ingen erfaringer.

Hvordan du fant serveren= min venn hawkon99 fortalte meg om den.

Hvorfor du vil spille på serveren= alle vennene mine spiller på den, og jeg liker online

Hva er din største styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)= ingen spessiell styrke :(

Har lest Reglene= jeg har lest reglene.

 

hilsen luemannen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...