Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

hei!

 

ShadeofSob her, ble bannet på grunn av stjeling.

siden jeg ikke var på den dagen det skjedde mistenker jeg at jeg hadde blitt hacket (har skiftet passord nå :))

 

Tj sendte en melding og sa at Bannen bare var midlertidig, men nå har det gått 2 måneder? nesten.

 

jeg har nlig fått interessen opp for MC igjen og vil joine servern, da kan jeg sjekke om jeg har de stjålne tingene i inventoryet mitt.

 

Pliiiiiiiiiiiiis :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BYGGEKONKURRANSE

I forbindelse med flytting av spawn så har vi i stabben bygd et lite spawnhus. Problemet er det at når vi var ferdige så innså vi at det var flatt og kjedelig. Første planen var og flytte en annen statue som står en eller annen plass på kartet til toppen av spawn.

Men, så fant vi ut at å la en heldig bruker/gruppe få æren av å pryde bygget ved å vinne en byggekonkurranse. I tillegg vil det bli utdelt en liten chest med valgfrie materialer, foruten om de verdifulle. (Gull, stål, diamant, lapiz.. etc)

 

Det du skal bygge er en stilfull statue av nøyaktig hva du vil, innenfor reglemange vårt. Sokkelen du skal bygge på er på 9x9 blokker, men vi tillater at statuen kan være større enn dette, så lenge den passer oppå spawnhuset!

 

 

 

Påmelding her:

http://hardwork.no/forum/viewtopic.php?f=20&t=321

 

Vil bare minne folket på denne. Konkuransen pågår nå, og vi har mottatt to bidrag allerede!

Lenke til kommentar

Netherworld preview

 

For å komme til netherworld, skriv /goto nether

For å komme tilbake til kartet, skriv /goto world

 

 

 

 

Vi kjører i dag en forhåndsvisning på Netherworld. Det er en verden som kjører paralellt med det andre kartet. Verdenen vil være oppe til 20:00 i dag, fordi vi ville gjøre noe morsomt for dere etter tullet i det siste. Dere kan mine av hjertens lyst :)

 

Kartet vil bli resatt når vi setter det opp igjen. Da vil det være en permanent verden med skade, så man kan dø der.

 

Vil det være/ er det mobs der?

Lenke til kommentar

Netherworld preview

 

For å komme til netherworld, skriv /goto nether

For å komme tilbake til kartet, skriv /goto world

 

 

 

 

Vi kjører i dag en forhåndsvisning på Netherworld. Det er en verden som kjører paralellt med det andre kartet. Verdenen vil være oppe til 20:00 i dag, fordi vi ville gjøre noe morsomt for dere etter tullet i det siste. Dere kan mine av hjertens lyst :)

 

Kartet vil bli resatt når vi setter det opp igjen. Da vil det være en permanent verden med skade, så man kan dø der.

 

Til info:

For å komme til netherworld, skriv /world nether

For å komme tilbake til kartet, skriv /world world

 

Og ja, man tar skade/kan dø i Nether nå. Så legg igjen verdisaker "hjemme".

Lenke til kommentar

Hei, jeg har bitt stjålet 15 stacks med gull fra, jeg syntes dette er veldig alvårlig fordet det er veldig mye og det er dobbel regelbrudd, tyveri og snoking i chest. Den som har stjålet har på ett eller annet vis kom seg ned i chesten min og tatt masse, gull og diamanter. Bryr meg ikke om diamantene men gullet vill jeg ha.

 

 

 

Kordinatene til årstedet er:

X-1558,62

Y-69,62

Z-498,69

Jeg håper dere slåt hardt ned på dette.

 

 

Hilsen Nicholas95(in-game)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har bitt stjålet 15 stacks med gull fra, jeg syntes dette er veldig alvårlig fordet det er veldig mye og det er dobbel regelbrudd, tyveri og snoking i chest. Den som har stjålet har på ett eller annet vis kom seg ned i chesten min og tatt masse, gull og diamanter. Bryr meg ikke om diamantene men gullet vill jeg ha.

 

 

 

Kordinatene til årstedet er:

X-1558,62

Y-69,62

Z-498,69

Jeg håper dere slåt hardt ned på dette.

 

 

Hilsen Nicholas95(in-game)

 

Hei, beklage det var ikke funnet noe i log at folk har vert innom chesten eller fjernet block oppå chest. Vi kan derfor ikke gi tilbake noe av dette du mistet.

 

Mvh Tjnome - Server Admin.

 

Informasjon:

 

Vi har opplevd en del lagg på serveren denne hender ikke uregelmessig og skal bli fikset. Det tar litt tid dessverre der det har vert svært lange arbeids dage fra min side. Jeg håper folk kan være tålmodige.

 

Du vill oppleve lagg på serveren når den sier:

 

Hardwork Backup System. Da save han backup av verden til harddisken slik at det blir lagret og ting ikke forsvinner.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

SKATTEJAKTEN I SPAWN

 

 

Jeg tok meg friheten i kveld å sette ut 17 esker rundt området nær spawn, og plasserte en gull BLOKK i hver av eskene. Da snakker vi esker uten skilt eller noe markering rundt seg, og med en gull BLOKK i midten.

 

Håper noen får kost seg i natt ;)

 

Så til slutt: Jeg håper vakter og stab ikke har noe imot at et par esker okkuperer litt område en liten stund ;)

 

HAPPY HUNTING

Endret av buggiboggido
Lenke til kommentar

Jaja. Kjedet meg litt i dag, så tenkte å lage en liten teaser for hardwork.no

Min aller første Minecraft-video, så jeg aner ikke om den er bra eller ei. Jeg personlig syntes jo den ble ganske bra, hehe :p

Ble kanskje litt dårlig kvalitet også, men skal se om jeg får fikset dette senere.

Her er i alle fall videoen: Håper dere liker den :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=BMrans1Hpck

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...