Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en oversikt over hvor de forskjellige minecartbanene går? hadde vært gøy og laget en oversikt man kunne bruke for og finne frem :)

Det var en som tegnet en oversikts-skisse en gang med hvor toglinjene gikk i forhold til byene, kun streker og bynavn da. Husker ikke hvem, og den er nok utdatert nå.

Lenke til kommentar

Størrelsen kommer jo an på hvor stort område jeg kan få tak i.

Høres bra ut :)

Det er to forskjellige brunfarger på kaken. En mørkere rundt kantene enn "inni", men jeg vet ikke hvilken av dirt og brun wool som er mørkest.

 

Lager du den 1 pixel = 1 meter/blokk blir den jo bare 14x14, og det er jo ikke allverden. Brun ull er mørkere enn dirt ja. så kan man bruke hvit og lysegrå ull eller snø til toppen.

 

 

Noen som har en oversikt over hvor de forskjellige minecartbanene går? hadde vært gøy og laget en oversikt man kunne bruke for og finne frem :)

Det var en som tegnet en oversikts-skisse en gang med hvor toglinjene gikk i forhold til byene, kun streker og bynavn da. Husker ikke hvem, og den er nok utdatert nå.

 

Genial ide gutter. :D Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner

 

Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

Genial ide gutter. :D Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner

 

Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres.

Begynte å tenke på det jeg også, vurderte om jeg skulle utarbeide noe sånt. Hadde vært utrolig kjekt med noe automatisk generert ja. Få det inn på kartet over hardwork, slik som skilt er i dag.

Lenke til kommentar

Genial ide gutter. :D Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner

 

Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres.

Begynte å tenke på det jeg også, vurderte om jeg skulle utarbeide noe sånt. Hadde vært utrolig kjekt med noe automatisk generert ja. Få det inn på kartet over hardwork, slik som skilt er i dag.

Tenker jeg lager en .svg i inkscape som alle kan redigere. Burde gå lett når de grunnleggende strekkene er nede.

Lenke til kommentar

Genial ide gutter. :D Gyv løs: http://hardwork.no/wiki/index.php/Jernbaner

 

Stemmer for at vi utarbeider et metro kart over hardwork, skal undersøke mulighetene til om prosessen kan automatiseres.

Begynte å tenke på det jeg også, vurderte om jeg skulle utarbeide noe sånt. Hadde vært utrolig kjekt med noe automatisk generert ja. Få det inn på kartet over hardwork, slik som skilt er i dag.

Tenker jeg lager en .svg i inkscape som alle kan redigere. Burde gå lett når de grunnleggende strekkene er nede.

 

Dette og mye mer er noe jeg snakket med ventrec om her om dagen. Vi kunne vært interessert i å virkelig forbedre og utvide (forbindelser mellom hver eneste by, i en stor skala) jernbanenettverket rundt om på hele serveren og standardisere en helt del ting. Har fått litt uklare meninger om dette faktisk er noe vi potensielt kunne fått støtte om gjennom søknad eller om det ikke er interessant fra admin sin side.

 

Synspunkter?

Lenke til kommentar

Dette og mye mer er noe jeg snakket med ventrec om her om dagen. Vi kunne vært interessert i å virkelig forbedre og utvide (forbindelser mellom hver eneste by, i en stor skala) jernbanenettverket rundt om på hele serveren og standardisere en helt del ting. Har fått litt uklare meninger om dette faktisk er noe vi potensielt kunne fått støtte om gjennom søknad eller om det ikke er interessant fra admin sin side.

 

Synspunkter?

 

 

Utvidelse og ikke minst standardisering høres bra ut. Stasjonen i Pjattestad er ett god utgangspunkt for det tekniske, men det estetiske rundt denne stasjonen er ikke helt i toppsjiktet synes jeg, hehe!

Lenke til kommentar

MartinSyversen

Siden tidlig Alpha.

Bygged en rekke bygninger, alt fra wizard towers til empire state building.

Referanse fra "Srum"

Kjenner en god del folk.

Bygge store byggninger fra scratch. Oppfunnet og fra IRL

Har lest reglene, og godtatt det som står oppsatt.

 

Litt tynt. Godkjent.

Lenke til kommentar

Dette og mye mer er noe jeg snakket med ventrec om her om dagen. Vi kunne vært interessert i å virkelig forbedre og utvide (forbindelser mellom hver eneste by, i en stor skala) jernbanenettverket rundt om på hele serveren og standardisere en helt del ting. Har fått litt uklare meninger om dette faktisk er noe vi potensielt kunne fått støtte om gjennom søknad eller om det ikke er interessant fra admin sin side.

 

Synspunkter?

 

 

Utvidelse og ikke minst standardisering høres bra ut. Stasjonen i Pjattestad er ett god utgangspunkt for det tekniske, men det estetiske rundt denne stasjonen er ikke helt i toppsjiktet synes jeg, hehe!

 

Da er det bra at vi allerede planlegger en ombygning av stasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...