Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor jeg skal sende søknad, så jeg sender den inn her;

 

"Hallo! Mitt brukernavn er "sebbeshs", og jeg vil gjerne bli med på serveren.

 

Jeg har spilt Minecraft i nesten ett og et halvt år, det vil si omtrent 14 måneder.

Jeg elsker spillet, og har en del venner som også spiller Minecraft. (Faktisk, "loleren" rekkomenderte denne serveren!)

Jeg spiller både Singleplayer og SMP, og har prøvd alle funksjoner i den nåverende versjon av Minecraft.

Jeg bruker Zan's Minimap (Modifikasjon), og har prøvd noen andre mods. Jeg prøver å være så pålitelig og høflig som jeg kan.

Når det gjelder bygging, har jeg en tendens med å holde meg til simple prosjekter, meg jeg har en god del kreativitet i meg.

 

Jeg har en forkjærlig het til fantasy og sci-fi, selv om jeg kan bygge det meste.

Jeg har også en egen server (Privat) og "MCedit" på maskinen. Jeg har lest reglene på serveren, Og jeg har spurt om det var greit om jeg brukte Zan's minimap på serveren (Svaret var at det var greit.)

Jeg elsker å jobbe sammen og jeg liker heller ikke det når folk ødelegger noe jeg har vært med på å bygge.

Jeg vil gjerne spille på serveren, fordi det virker som en hyggelig server, og den er også norsk. Dessuten spiller min venn loleren på den."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor jeg skal sende søknad, så jeg sender den inn her;

 

"Hallo! Mitt brukernavn er "sebbeshs", og jeg vil gjerne bli med på serveren.

 

Jeg har spilt Minecraft i nesten ett og et halvt år, det vil si omtrent 14 måneder.

Jeg elsker spillet, og har en del venner som også spiller Minecraft. (Faktisk, "loleren" rekkomenderte denne serveren!)

Jeg spiller både Singleplayer og SMP, og har prøvd alle funksjoner i den nåverende versjon av Minecraft.

Jeg bruker Zan's Minimap (Modifikasjon), og har prøvd noen andre mods. Jeg prøver å være så pålitelig og høflig som jeg kan.

Når det gjelder bygging, har jeg en tendens med å holde meg til simple prosjekter, meg jeg har en god del kreativitet i meg.

 

Jeg har en forkjærlig het til fantasy og sci-fi, selv om jeg kan bygge det meste.

Jeg har også en egen server (Privat) og "MCedit" på maskinen. Jeg har lest reglene på serveren, Og jeg har spurt om det var greit om jeg brukte Zan's minimap på serveren (Svaret var at det var greit.)

Jeg elsker å jobbe sammen og jeg liker heller ikke det når folk ødelegger noe jeg har vært med på å bygge.

Jeg vil gjerne spille på serveren, fordi det virker som en hyggelig server, og den er også norsk. Dessuten spiller min venn loleren på den."

 

Den er grei, velkommen :D

Lenke til kommentar

Greit. Siden det var rollback for ca. 30 min siden mistet jeg så og si alt jeg eide på spillet :/

 

Noe jeg gjerne skulle hatt erstattet er:

 

54 gull ingot

3 diamanter

5x 64 coal

4x 64 redstone

16 obsidian

10x 64 planker

100 iron ingot

Diamond pickaxe

Diamond øks

 

Hadde noe mer også, men dette er det viktigste.

 

Mvh

 

PostSpareBanken / Afterlife_FisH

Lenke til kommentar

Søknad om gulltopp på legendarisk pyramide i egypt

 

Hei, som mange kanskje har fått med seg har vi slavene til meg og minoren jobber svært hardt idag med egypt. vi møtte på en skummel rollback, men dette fikset den hardtjobbende staben for oss.

det har seg sånn at pyramiden nesten er ferdig bygd(skallet) og vi gjærne skulle ha satt en topp av goldblocks for å sette prikken over i en. Dette er pga mange av de ekte pyramidene hadde gulltopper og vi tror dette vil gjøre at pyramiden ser svært spektakulær ut.

 

Vi kommer til å bygge toppen selv, men trenger altså 121 gold blocks (evt noen få til). Disse kommer KUN til å bli brukt på toppen.

 

bilde av pyramiden:

pyramide.jpg

Lenke til kommentar

Hei, jeg er krazy6446 og har lyst til å spille på serveren.

 


  •  
  • Jeg kjøpte minecraft i Juli/August en gang, og har spilt SP i perioder.
  • Har ikke så alt for mye erfaring med Minecraft, men har en forståelse for hvordan alt i spillet fungerer. Det skal sies at jeg aldri har prøvd multiplayer før nå nylig, men ser fram til å spille sammen med folk.
  • Jeg leste i Minecraft-tråden på Gamer.no-forumet og så Hardwork nevnt, og fortsatte med å se hva det var.
  • Har lyst til å spille på serveren fordi jeg liker konseptet med et samfunn, forskjellige prosjekter og handel. I tillegg virker Hardwork som en fin server å være på.
  • Min styrke? Jeg er relativt moden og grei å prate med. Vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal si her :hmm:

Lenke til kommentar

Brukernavn: ztarzhip

Lenge han/hun har spilt Minecraft: har spilt i noen måneder nå, men mest single player.

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren: noen kamerater var innom og så alle de fine byggene, så de anbefalte meg å sjekke det.

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Fordi jeg liker å jobbe sammens med andre og se/bygge store og fine byggverk!

Hva er din beste styrke?: Jeg er flink til å bygge hus osv. og jeg spiller veldig mye!

 

Har lest og forstått reglene

Lenke til kommentar

Søknad om gulltopp på legendarisk pyramide i egypt

 

Hei, som mange kanskje har fått med seg har vi slavene til meg og minoren jobber svært hardt idag med egypt. vi møtte på en skummel rollback, men dette fikset den hardtjobbende staben for oss.

det har seg sånn at pyramiden nesten er ferdig bygd(skallet) og vi gjærne skulle ha satt en topp av goldblocks for å sette prikken over i en. Dette er pga mange av de ekte pyramidene hadde gulltopper og vi tror dette vil gjøre at pyramiden ser svært spektakulær ut.

 

Vi kommer til å bygge toppen selv, men trenger altså 121 gold blocks (evt noen få til). Disse kommer KUN til å bli brukt på toppen.

 

bilde av pyramiden:

pyramide.jpg

 

Da vi er redd for at toppen kommer til å bli greifet, noe som fort skjer med gullblokker, gir vi støtte til at de 5 øverste nivåene bli i gullblokker, og ikke 10 som dere søkte om :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg er krazy6446 og har lyst til å spille på serveren.

 


  •  
  • Jeg kjøpte minecraft i Juli/August en gang, og har spilt SP i perioder.
  • Har ikke så alt for mye erfaring med Minecraft, men har en forståelse for hvordan alt i spillet fungerer. Det skal sies at jeg aldri har prøvd multiplayer før nå nylig, men ser fram til å spille sammen med folk.
  • Jeg leste i Minecraft-tråden på Gamer.no-forumet og så Hardwork nevnt, og fortsatte med å se hva det var.
  • Har lyst til å spille på serveren fordi jeg liker konseptet med et samfunn, forskjellige prosjekter og handel. I tillegg virker Hardwork som en fin server å være på.
  • Min styrke? Jeg er relativt moden og grei å prate med. Vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal si her :hmm:

 

kan du bekrefte at du har lest reglene?

Endret av Tubeost
Lenke til kommentar

Brukernavn: ztarzhip

Lenge han/hun har spilt Minecraft: har spilt i noen måneder nå, men mest single player.

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren: noen kamerater var innom og så alle de fine byggene, så de anbefalte meg å sjekke det.

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Fordi jeg liker å jobbe sammens med andre og se/bygge store og fine byggverk!

Hva er din beste styrke?: Jeg er flink til å bygge hus osv. og jeg spiller veldig mye!

 

Har lest og forstått reglene

 

Godkjent! Velkommen til oss. be stab om promote ingame

Lenke til kommentar

en liten update på egypt!

 

har markert opp første etasje av laberynten inni pyramiden, dette er kult!

 

Imponerende! Må si jeg er svært imponert over arbeidet!

 

Håper Borbra er til stor hjelp mens jeg er vekke i helgen. Sitt nå på en privat fest og skrive dette fra mobilen :whistle:

 

Håper alle har en bra helg!

Endret av Tj-nome
  • Liker 2
Lenke til kommentar

en liten update på egypt!

 

har markert opp første etasje av laberynten inni pyramiden, dette er kult!

 

Imponerende! Må si jeg er svært imponert over arbeidet!

 

Håper Borbra er til stor hjelp mens jeg er vekke i helgen. Sitt nå på en privat fest og skrive dette fra mobilen :whistle:

 

Håper alle har en bra helg!

 

 

Borbra og gjengen har vært til veldig stor hjelp idag, pga rollback og andre ufyselige ting:)

Lenke til kommentar

Brukernavn: ztarzhip

Lenge han/hun har spilt Minecraft: har spilt i noen måneder nå, men mest single player.

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren: noen kamerater var innom og så alle de fine byggene, så de anbefalte meg å sjekke det.

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Fordi jeg liker å jobbe sammens med andre og se/bygge store og fine byggverk!

Hva er din beste styrke?: Jeg er flink til å bygge hus osv. og jeg spiller veldig mye!

 

Har lest og forstått reglene

 

Snakkes, griefer.

Endret av ahpadt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Brukernavn: ztarzhip

Lenge han/hun har spilt Minecraft: har spilt i noen måneder nå, men mest single player.

Din erfaring innen Minecraft

Hvordan han/hun fant serveren: noen kamerater var innom og så alle de fine byggene, så de anbefalte meg å sjekke det.

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Fordi jeg liker å jobbe sammens med andre og se/bygge store og fine byggverk!

Hva er din beste styrke?: Jeg er flink til å bygge hus osv. og jeg spiller veldig mye!

 

Har lest og forstått reglene

 

Snakkes, griefer.

 

merk deg hva som står nederst i innlegget hans:

-"har lest og forstått reglene"

 

haha, tydligvis ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...