Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra høsten av vil serien komme ut på lørdager.

 

Serien blir paret med Whitney på fredagskveldene sammen med også Grimm. Dette lover ihvertfall godt for mulige 9 episoder til neste sesong, enn bare de 13 episodene. Kanskje også en femte sesong hvis heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Evil Abed: "cruel, cruel cruel cruel."

 

 

esq-community-gif-051812-zMD3tv-lg.gif

 

 

Synd at Dan Harmon kanskje forlater serien nå, siden han ikke har noen ny kontrakt. Og etter denne tweeten: "Thank you for supporting Community through its December. I owe you all for making the most satisfying project of my life possible."

Endret av chairgame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neil Goldman og Garret Donovan er old news, de har i grunn heller ikke gjort noe denne sesongen utenom sesongtarten. Ikke noe stort loss egentlig. Det er en av forfatter-partnerne på serien de kan leve uten. Håper bare Steve Basilone og Annie Mebane blir med mer.

 

Bytting av showrunner har veldig sjeldent i grunn noe å si på serien, og at Harmon kom til å gå ut etter sesong 3 har jeg skrevet at kom til å skje. Det i grunn ikke heller farlig når den tidligere showrunneren forsetter som konsulent. Folk liker å skape drama ut av alt.

 

Showrunner er ikke alltid en big deal, David Guarascio og Moses Port har gjort bra greier tidligere så jeg tror også bytting av sjefprodusenter kan fungere. Dessuten er det ganske tvilsomt om at Community får noe mer enn 13 episoder til, så fungerer det ikke har det i grunn lite å si for fremtiden. Enten med Harmon eller ikke ser jeg ikke serien leve etter de neste 13 episodene, riktignok kan min mening om det endre seg når vi ser hvordan serien fungerer på en fredagskveld.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...