Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Spent på hvordan Matt Lucas' rolle blir, og hvordan han kan være med i flere episoder. Begynne på Greendale kanskje?

 

Også temmelig lei av å se Dan Harmon kommentarer på alle artikler og videoer. Tipper at halvparten ikke hadde sett forskjellen hvis de ikke visste at han har sluttet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=z584YZtS9c4&feature=youtu.be

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Det var som om de hentet inspirasjon fra Scott Pilgrim vs the World. Istedet for å være subtil og smart, var hele episoden over the top, ingen hvile, ingen ro, bare en ny "vi er bedre enn serier med laugh track, spesifikt den og den" spøk.

 

Det har vært dårlige episoder før, kanskje er de tilbake til normen neste gang, men i min ubetydlige mening, så sugde sesongstarten hardt. Jeg så først tBBT, slik at Community ikke måtte måle seg med noe bra, men faen om ikke tBBT kom godt ut av den duellen. Sist så jeg Parks, som hadde en kanonepisode som vanlig, ellers så virket den bare ekstra awesome fordi Community ikke leverte. Uansett, la virkelig opp til at Abed og co skulle brilliere, men akk nei.

 

Sikkert en masse folk som mener dette bare er whining pga at Dan Harmon ikke er med. Vel, Harmon er en idiot, jeg elsker Community og fuck dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke at den første episoden var så ille, selv om jeg kan si meg enig med at den er langt fra den beste episoden jeg har sett.

 

Når det gjelder episode 2, så syns jeg den var meget bra - Community er tilbake.

Endret av Kaku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...