Gå til innhold

Community - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nei den er ikke bra nå heller. Jeg har sett verre.

 

Enda har jeg ikke sett noen Community-episoder av den siste sesongen så jeg skal holde unna litt senere tror jeg så jeg får mange episoder på en gang.

 

Hadde planer om å gjøre det samme, men klarte det ikke. Heldigvis har jeg workaholics, slik at jeg ihvertfall får to community-episoder av gangen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner det å bli litt mye av det samme eller? Synes serien har tatt veldig av med syke, urealistiske scenarier. Var kanskje en del av det i de to første sesongene også, men så mye? Merker også at jeg er på kanten til å bli litt små lei av Abed og enkelte av greiene mellom han og Troy blir litt vell barnslige.

 

Må få tatt en til gjennomgang av serien så jeg får litt bedre oversikt.

 

*Fortsatt milllllllllvis foran HIMYM

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare meg, eller var den "Welcome Archie" plakaten ferdig i forrige episode, men i dagens episode var den ikke ferdig. Og hvorfor hadde de den i den forrige? Jo, skjønner at de ikke sender episodene i samme rekkefølge som de blir laget, det var vel egentlig meningen å sende den andre først.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller var den "Welcome Archie" plakaten ferdig i forrige episode, men i dagens episode var den ikke ferdig. Og hvorfor hadde de den i den forrige? Jo, skjønner at de ikke sender episodene i samme rekkefølge som de blir laget, det var vel egentlig meningen å sende den andre først.

 

Episodene er filmet ut av ordinær rekkefølge, og vil trolig noe bli sendt slik og denne sesongen. F. eks Chase som forlot serien før alle episodene var ferdigfilmet vil allikevel dukke opp i siste episode av sesong 4 fordi den ble filmet før noen andre episoder før, hvor vi ikke vil se Chase.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Virkelig trist hvordan Community har gått fra å være min absolutte ynglingsserie til...dette. Sluttdelen der de viste skuespillerene ha det gøy med å lage episoden var helt klart det mest underholdende med hele episoden. Jeg er virkelig lei av hvordan alle ler av Britta og så er hun for dum til å skjønne det.

 

:(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde NBC ønsket å nå syndikering med Community hadde de ikke bestilt 13 episoder i år. Etter sesong 5 er det nå 97 episoder, mangler fremdeles 3 episoder for å nå muligheten til syndikering.

 

Uansett hvis NBC mener Harmon ikke gjør som de vil kan de fjerne Harmon ganske kjapt.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...