Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Bruker selv nesten alltid enten Mumble eller Skype, sender PM til enkelte jeg spiller med, eller holder chatten til party eller guild. Svært sjeldent jeg sender til /say, og spesielt /map (map kun når vi mangler personer til dungeons eller noe slikt).

 

Denne siden kan være grei å se etter en guild:

http://guildwars2.no/forum/index.php?board=21.0

 

Både mange som søker guild og guildmedlemmer til guilds på Far Shiverpeaks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpnet en black lion chest og fant noe ganske så verdifullt:

 

a>

 

Hvor lenge bør jeg vente før jeg selger den? Minstepris jeg bør selge den for?

 

Ville solgt den ganske så fort! komme til å gå ned ganske snart pga for høy pris(ja det er ganske logisk). De fleste kommer til å tenke "jaja skaffer meg skinnet neste år".

Lenke til kommentar

Ville solgt den ganske så fort! komme til å gå ned ganske snart pga for høy pris(ja det er ganske logisk). De fleste kommer til å tenke "jaja skaffer meg skinnet neste år".

 

Sikker? Så jeg bør ikke vente ett par uker for å se om den går opp i pris?

 

 

EDIT:

"Projected Profit" har gått opp til 33 gull, 30 sølv og hele 1 kobber. (tidligere 33 gull, 7 sølv og 54 kobber).

Endret av Weir
Lenke til kommentar

Har ikke spilt på noen måneder nå.. Ble nesten maks level, men hele konseptet ble litt for kjedelig for min del, selvom jeg liker svært godt å spille MMO :-/

 

Er det mye som har blitt forandret i det siste?

 

Nei, egentlig ikke. Er vel bare at konseptet har blitt finpusset litt, og bugs er fjernet. Er vel litt flere events også, syns variasjonen er en smule større enn ved launch. Men ting er for det meste det samme som før.

Lenke til kommentar

Er så lei av WvW, det er rett å slett for få spillere på Far Shiverpeaks til at vi kan vinne. Vi har tapt de siste 3 ukene, og det virker som om det bare går nedover. Om natten pleier fiendene å ta over alt som er også.

 

Liker også veldig lite at mesmer kan forvandle meg til en Moa fugl. Dette er det dummeste angrepet jeg vet om. Det varer jo hele 10 sekunder!

Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar

Tror Piken Square har vunnet et par ganger på rad i WvW nå, og i går var det lange ventetider for å komme inn på 2 av de 3 borderlandsene jeg prøvde å gå inn på i WvW. Ser ut til at det blir knusende seier denne uken ^^ Det siste vi gjorde i går var å ta over Garrison til en av de andre serverne, og logoen til guilden våres henger rundt borgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...