Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har fått buksa ødelagt? Har mista nesten alle knappene mine pluss at den har revna på siden.. :( Dårlig kvalitet!

 

 

Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat.

I told you so. De skryter hvert år av bedre sømmer og dritt, men ryker med en gang! Russ.no buksa mi er ikke ødelagt i det hele tatt hvis du ser bort fra det ene bukseselefestet. Prima!

Lenke til kommentar

Flere som har fått buksa ødelagt? Har mista nesten alle knappene mine pluss at den har revna på siden.. :( Dårlig kvalitet!

 

 

Quote:

 

Jeg har mobilnummeret ditt på armen. Møtte en fra bilen din! Haha!

hvafaen

 

Hvem du fikk det av da?`:p

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat.

Kjøpte fra Russ.no

 

hvafaen

 

Hvem du fikk det av da?:p

 

Kom en fyr ramlende inn på campen vår med hestehode, og da spurte jeg selvfølgelig hvilken bil han var fra..og det viste seg å være fra din.

Så skrev han nummeret ditt på meg da jeg spurte om "Quote" var på den samme bilen.

 

Litt småcreepy, skal innrømme det, men så var det også sent på kvelden.

 

:>

Endret av Folkehelse
Lenke til kommentar

Har du bestilt fra Russedress? Flere jeg kjenner som har bestilt derfra med dårlig resultat.

Kjøpte fra Russ.no

 

hvafaen

 

Hvem du fikk det av da?:p

 

Kom en fyr ramlende inn på campen vår med hestehode, og da spurte jeg selvfølgelig hvilken bil han var fra..og det viste seg å være fra din.

Så skrev han nummeret ditt på meg da jeg spurte om "Quote" var på den samme bilen.

 

Litt småcreepy, skal innrømme det, men så var det også sent på kvelden.

 

:>

Hahaha, han med hestehodet ja. Tror han også var veldig full :)

 

Småcreepy indeed, men morsomt!

Lenke til kommentar

LS2011 var bra fett ja! :love:

Dessverre drakk jeg opp nesten all drikka mi på fredagen, så lørdagen blei relativt rolig (i forhold til fredagen i alle fall :))

 

Hvor hadde folk bilene sine egentlig? Selv hadde jeg bilen min i rekka nedenfor der hvor de danser limbo på filmen øverst (kjenner folka), rett foran bussen Poseidon :)

Lenke til kommentar

Søren til irriterende at det ikke var lov å ha med engangsgrill på Lillehammer. Vaktene sa at det var griller inne på området man kunne bruke. På lørdag så gikk jeg litt rundt og så, da var det kun to griller (kappa oljefat) til alt for mange...

 

Tåpelig :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...