Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt at Joe Cole sin takling blir direkte rødt, mens Scholes sin bare blir gult. Burde heller vært motsatt.

 

Hva synes dere, ren takling eller?

 

Helt klart. Scholes skulle hatt frispark!

 

forbauser meg ikke om noen faktisk mener at Scholes gjør en ren takling.

 

NB! Trolling fordi jeg tar opp et orange kort vs J.Cole sitt røde? Spar meg! Hvis dere ikke klarer å diskutere, hold dere unna DISKUSJON.no.

Lenke til kommentar

faen så jeg hater viasat for øyeblikket. Får jo faen ikke inn PL kanalene, kun når det passer seg for dem. Jævla tekniske problemer

Hva slags feilmelding får du opp?

"vennligst kontroller signalstyrke og signalkvalitet".

 

Har hatt mange problemer med viasat sin hd tuner siden jeg fikk den. Når jeg bestilte det sa de ikke noe om at jeg trengte hd tuner (tenkte heller ikke selv over at jeg trengte hd tuner for å se hd kanaler akkurat da:P). Ringte inn å spurte og endte opp med at jeg kjøpte hd tuner da.

Fikk det og koblet alt opp men da fungerte kun annenhver kanal. Ringte inn og han ene sa at jeg kun trengte 1 kabel, mens en annen sa at jeg måtte koble i begge antenne kablene for å få best mulig signal. Gjorde dette da men hadde forsatt samme problemet.

 

Så ringte jeg inn på nytt og fikk veiledning gjennom å starte tuneren og så trykke på en knapp(tror den het epg), så gå igjennom noe greier og da funket alt tilslutt.

 

Så ble tuneren oppdatert forrige uke og jeg fikk inn pl kanalene, men så ville ikke PL komme inn, kun PL 2 og PL3 som fungerte. Er kun av og til at jeg får inn pl 1 kanalen, heldigvis funket den igår slik at jeg fikk sett arsenal kampen.

Men jeg ringte inn og da hadde de problemer for øyeblikket som gjorde at alle kanalene ikke fungerte skikkelig.

 

Og nå vil ikke PL1 komme inn :( Begynner nesten å angre på at jeg har kjøpt viasat sin hd tuner, vært så mange problemer. Men er så elendig dekning med Canal Digital her, så derfor endte det opp med viasat.

Lenke til kommentar

faen så jeg hater viasat for øyeblikket. Får jo faen ikke inn PL kanalene, kun når det passer seg for dem. Jævla tekniske problemer

Hva slags feilmelding får du opp?

"vennligst kontroller signalstyrke og signalkvalitet".

 

Har hatt mange problemer med viasat sin hd tuner siden jeg fikk den. Når jeg bestilte det sa de ikke noe om at jeg trengte hd tuner (tenkte heller ikke selv over at jeg trengte hd tuner for å se hd kanaler akkurat da:P). Ringte inn å spurte og endte opp med at jeg kjøpte hd tuner da.

Fikk det og koblet alt opp men da fungerte kun annenhver kanal. Ringte inn og han ene sa at jeg kun trengte 1 kabel, mens en annen sa at jeg måtte koble i begge antenne kablene for å få best mulig signal. Gjorde dette da men hadde forsatt samme problemet.

 

Så ringte jeg inn på nytt og fikk veiledning gjennom å starte tuneren og så trykke på en knapp(tror den het epg), så gå igjennom noe greier og da funket alt tilslutt.

 

Så ble tuneren oppdatert forrige uke og jeg fikk inn pl kanalene, men så ville ikke PL komme inn, kun PL 2 og PL3 som fungerte. Er kun av og til at jeg får inn pl 1 kanalen, heldigvis funket den igår slik at jeg fikk sett arsenal kampen.

Men jeg ringte inn og da hadde de problemer for øyeblikket som gjorde at alle kanalene ikke fungerte skikkelig.

 

Og nå vil ikke PL1 komme inn :( Begynner nesten å angre på at jeg har kjøpt viasat sin hd tuner, vært så mange problemer. Men er så elendig dekning med Canal Digital her, så derfor endte det opp med viasat.

 

Har du elendig canal digital-dekning, så har du også ikke spes. bra viasatdekning. HD-kanalene trenger bedre signal enn resten, derfor det detter ut. Er også vær-relatert. Du må fininstille parabolen din. Bestille en montør feks.

 

Du må ha 2 kabler fra disken til dekoderen ja.

 

Men ta dette på pm med meg evt :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke kommer over hvor god Scholes er. Det er faen ikke mulig. Sky kommentatorene har en liten orgasme akkurat nå pga han også. Helvete Scholes, det skal ikke være mulig.

 

Berba har vært litt shite denne andre omgangen, jaja. Tror ikke han er den perfekte spisspartneren til Rooney altså, men vi får se. Håper han har en bedre sesong enn i fjor ihvertfall.

 

AAAAH det var nesten altså, bare liiiitt offside.

 

EDIT: Scholes savner Rooney helt klart. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Haha, Scholes stopper aldri.

 

Berba skulle nesten hatt hat trick i kveld, det er det som man kan kritisere ham for så ofte. Men han er jo en god spiller Hyrlen, men det er mye rart han gjør og han bommer på for mange sjanser også for at han skal være spiss partneren til en Rooney som ikke er "goal machine" type spiss. Derfor Chicharito og Rooney virkelig kan fungere perfekt, og er noe vi bør prøve.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...