Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er.

 

På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål.

 

På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet.

 

Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter.

Vel se på Scholes, se på flere ved målet. Vi har for vane å score, spillere blir blasert.

Lenke til kommentar

Skal se på reprisen i pausen nå og se om du ser det jeg ser.

 

Ellers kan jeg notere at alle spillerne var med og feiret begge mål - the united way.

 

EDIT: Berba vil ha 45, samler armene sine i et utlada "yess!", og løper så bort for å feire med fletcher.

 

Så ikke prøv deg med å hetse spillerne våre.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er.

 

På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål.

 

På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet.

 

Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter.

 

Men vi elsker han alle sammen

Lenke til kommentar

Veldig solid første omgang av United. Viktig at Berbatov fikk en scoring igjen. Han har tidvis hatt problemer med selvtilliten etter han kom til United og virket nervøs i store deler av forrige sesong. Det finnes vel ikke noen bedre medisin for dette enn scoringer.

 

Ellers irriterer Rooney meg litt. Jeg synes han klager litt vel mye på medspillerne sine. Slikt er unødvendig.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det ser da ut som om Berba jubler på mål nummer 2?

 

snakker om umibdelbar reaksjon til målet. Da var han skuffet fordi Fletcher scorte selv og ikke sentret til han.

 

Sier ikke at han går rundt i flere minutter å har denne holdingen, beklager hvis jeg skrev slik at dette kunne misforstås.

Lenke til kommentar

Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er.

 

På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål.

 

På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet.

 

Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter.

Er du helt nørd eller? Berbatov slipper armene ned det sekundet Fletcher scorer, smiler og er borte og gratulerer. Skaff deg jobb i VG/diskusjon ellerno.

Lenke til kommentar

Chicharito for Rooney takk. Rooney er ikke der han bør være, og Berbarito kan lage masse mål sammen.

 

Ellers en veldig bra omgang av oss. Vi styrer enkelt, men kunne godt ha fått en rett i mot med Carroll. Svakt markeringsspill der. Herlig med Berba-mål. Selvtillit av slikt!

 

Kjør på videre!

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Det ser da ut som om Berba jubler på mål nummer 2?

 

snakker om umibdelbar reaksjon til målet. Da var han skuffet fordi Fletcher scorte selv og ikke sentret til han.

 

Sier ikke at han går rundt i flere minutter å har denne holdingen, beklager hvis jeg skrev slik at dette kunne misforstås.

Men du ville hatt han ut av klubben for et millisekund med noe som kan se ut som skuffelse? Du vet man kan senke hodet for andre ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...