Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
går på en smell mot Fulham nå...

Book it. Hater Fulham.

Berba og The Ginger Prince banens beste btw.

Berba hadde 46(!!) velykka pasninger og 4 unsuccesful om jeg husker rett. Insane for en spiss egentlig. (Gud aka Scholes med 74 ellerno også :love: )

 

Fulham er alltid køddent. Det er noe med den banen der som gir meg klaustrofobi når vi spiller der.

 

Berba kunne ha hatt hat-trick på mandagen. Han var enorm. Håper vi kan se en sesong av Berba som virkelig får kritikerne til å holde kjeft. Ingenting hadde gledet meg mer.

 

Håper Rooney kommer seg i de neste kampene, ellers starter jeg oppriktig talt å bli bekymret.

Lenke til kommentar

Året før også niko. Så nettopp hele den kampen på TVBPL1. 2-0 matchen der Scholes ble utvist... Kikket på kampen for å studere hva som gikk galt den gang, for to uker før hadde vi pløyet laget til helvette på samme gress med 4-0 i FAC. I 2-0 kampen så vi mentalt utladet ut etter 1-4 tapet mot LFC uka før. Den offensive bevegelsen i laget kunne minne om det vi så borte mot Blackburn i fjor, altså stillestående. Men når vi fikk tempo på ballen åpnet vi Fulham gang på gang. Jeg tror at vi må være tålmodige å tyne ned Fulham før vi setter inn dødsstøtende i andre omgang.

 

En meget tøff kamp, men noe sier meg at vi i det minste ikke taper. Uavgjort eller borteseier. Jeg tror på United, noe jeg ikke gjorde før den samme kampen hverken i fjor eller året før. Vi ser skarpere ut enn på lenge imo, selv om man skal være forsiktig med å legge for mye vekt på hverken CS eller Newcastle kampen.

 

Består vi denne testen tror jeg på en god sesong.

Lenke til kommentar

Kampen i fjor var komisk. Jeg var hjemme på juleferie i Porsgrunn og så kampen på den lokale puben nede i byen. Skulle ut en tur senere på kvelden, og hadde planer om å ta noen kalde til kampen. Slik kampen utartet seg så kan man trygt si at det ble en lang kule. Der skulle det drikkes for å glemmes, og det begynte allerede rett etter pause.

 

Kampen året før var rett og slett brutal. Jeg fikk hjerteflimmer bare av tanken på et mulig LFC-gull, og hadde det ikke vært for Ronaldo / Macheda i den neste kampen så tror jeg at scouserne hadde tatt gull. Akkurat nå er det veldig deilig å tenke på, hvertfall mtp 7.plassen og CL-exiten til de røde fra merseyside i fjor :)

 

Hvis noen skulle lure hvorfor jeg har vært inaktiv i over en mnd; Har vært på roadtrip rundt omkring i statene, og laptopen min tok kvelden en av de første dagene. Har nå etablert meg i Nebraska, der jeg skal gå et semester på Uni. of Nebraska at Omaha og har fått meg ny laptop. Får noia når jeg tenker på United-kampene, dog. ESPN har rettighetene her borte, men de viser ikke så mye kamper tror jeg. De to eneste kampene de viste på en av de to hovedkanalene (ESPN & ESPN2) denne helgen var Spurs - Shitty (Som undertegnede og to kamerater stod opp kl. seks om morran for å bivåne...) og United mot Magpies. Kan ikke si jeg ser frem til råtne livesport-streamer fremover.. Heldigvis tilbake i Norge før jul.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Nope. IP-blokk. Noen triks for å få skult den amerikanske IP-en?

 

Hilsen Vin Diesel.

 

Virtual Private Network - populært forkortet til VPN. Treigt og ustabilt som nøkken, men er du heldig kan det funke helt greit.

 

Er ikke du ved universitetet i Agder? Isåfall ville det forundre meg om du ikke har en VPN-konto.

 

Og se her fant jeg link: http://www.uia.no/no/portaler/om_universitetet/it/tilkobling_mot_uia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...