Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var det mange rare varianter av det navnet på tv2 ja :).. Edvard (reporterdama), Edald (Dag Otto), Edvald the boss (intervjuerkisen).

 

Selv om jeg egentlig skulle boikotte løpet i protest mot biffspiseren har jeg ikke klart å holde meg unna. Nå går det heldigvis dårlig for han, tør vel ikke å spise biff mens han venter på endelig avgjørelse.

 

PS! Jeg hørte de nevne på tv i dag at det kanskje skulle innføres regler om at teamsjefene ikke kan ha hatt dopingdommer på seg, skulle det få tilbakevirkende kraft eller skulle det bare gjelde nyansettelser?

 

Håper det, jeg blir svett av å se løgneren og juksemakeren Bjarne Ris stå og backe opp biffaficionadoen.

Lenke til kommentar

Håper det, jeg blir svett av å se løgneren og juksemakeren Bjarne Ris stå og backe opp biffaficionadoen.

Synes det blir håpløst å jakte på Bjarne Riis for sin dopingfortid. Bare fordi han opererte på en tid da doping var utbredt, og i ettertid har innrømmet det, burde han ikke få store konsekvenser for dette. Skal liksom de andre laglederne slippe unna med dopingen fra denne tiden fordi de ikke har innrømmet det som Bjarne Riis har, når de åpenbart har vært med på det samme?

Lenke til kommentar

Nå går det heldigvis dårlig for han, tør vel ikke å spise biff mens han venter på endelig avgjørelse.

Contador deltok i en svært hard Giro i mai, har problemer med kneet og er stadig uheldig med velt og andre problemer. Det er imponerende at han kun er 4 min bak. Hadde Contador hatt mai-formen sin i Touren hadde Andy Schleck vært sjanseløs.

 

PS! Jeg hørte de nevne på tv i dag at det kanskje skulle innføres regler om at teamsjefene ikke kan ha hatt dopingdommer på seg, skulle det få tilbakevirkende kraft eller skulle det bare gjelde nyansettelser?

Det kommer ikke til å ha tilbakevirkende konsekvenser. Vino vil f.eks få lov til å begynne som sportsdirektør i Astana nå (og bli værende der).

 

Håper det, jeg blir svett av å se løgneren og juksemakeren Bjarne Ris stå og backe opp biffaficionadoen.

Slik som at juksemakeren Kim Andersen står bak Schleck 1 og 2? Andy Rihs og Jim Ochowicz står bak Cadel Evans? Osv.

Lenke til kommentar

Blir en flott etappe i dag. Er ferdig på jobb halv tre, så får med meg brorparten av sendingen også. Har troa på Franck i dag

 

Enig, har trua på Frank i dag jeg og, hvertfall etter den "lette" etappen hans i går. Genistrek av Trek.

 

Og jeg blir direkte provosert hvis Voeckler fortsatt har trøya i dag, det skal ikke være mulig.

Lenke til kommentar

Eurosport-fjotten fra i går kunne ikke uttale de simpleste navnene. Han var totalt ubrukelig.

Da skulle du ha sett WTCC løp 1 på søndag. Løp 1 gikk på Eurosport international med norsk kommentator mens løp 2 gikk på ES2 med engelske kommentatorer. Han norske var helt tragisk, og det var ikke uttalen det stod på. Han kunne nesten ingen navn!

 

- Oj! Der er det action mellom...dem!

 

- Åh, der er uhm han ute av veien igjen!

 

- Der har vi en forbikjøring. (også sier han ikke mer)

 

De ytterst få gangene han brukte navnene på førerne var samtidig som vi kunne se navnene på skjermen. Idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...