Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal du bli provosert av det? Voecklers suksess er jo ett av bevisene på at Touren (sykkelfeltet) har blitt renere. I tillegg har han alltid vært en artig syklist å følge, han og Chavanel da han var i Cofidis.

For min del er dette et bevis på at årets TDF er alt for lett, med for få fjellfinisher, og for mange middelsetapper.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du bli provosert av det? Voecklers suksess er jo ett av bevisene på at Touren (sykkelfeltet) har blitt renere. I tillegg har han alltid vært en artig syklist å følge, han og Chavanel da han var i Cofidis.

For min del er dette et bevis på at årets TDF er alt for lett, med for få fjellfinisher, og for mange middelsetapper.

Årets tour er hvert fall tøffere enn de to foregående. Voeckler satt tross alt igjen i en gruppe på knapt 5 mann, hvor Contador falt av. Så det viser vel snarere at Voeckler har gjort det veldig bra. Var jo samme med Wiggins, og nå har han etablert som en av de bedre klatrerne.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Men hvorfor er det ingen andre som hjelper til? Ingen som frykter Voeckler? Fyren vil jo få en soleklar ledelse om avstanden holder seg.

Voeckler er ingen trussel i sammendraget.

Voeckler er dessverre ingen kandidat til å ta Touren sammenlagt, han er for all del en god rytter, men når fjellene blir lange og når Conta / Schlecks rykker vil han dette av.

Helt riktig som MartinF sier.

Han mister den opp til Luz Ardiden uansett (hvis vi har igjen sammenlagtfavoritter til den tid i det minste).

Jepp, det skjønner jeg. Likevel litt sjansespill å gi en såpass habil rytter godt over tre minutters forsprang.

Nei, det er det ikke :)

Synes han har gjort en formidabel jobb, jeg. :wee:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting å utsette på årets løypeprofil, en fin miks mellom spurt, brudd og fjelletapper. At Voeckler henger med i noen av fjellene er jo ingen overraskelse da han alltid har vært en "god" klatrer, men at han henger med dag etter dag etter dag overrasker meg (en gledelig sådan). Og nettopp det faktum at gruppene som kommer først i mål på fjelletappene har vært så små understreker at etappene har vært langt fra lette.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du bli provosert av det? Voecklers suksess er jo ett av bevisene på at Touren (sykkelfeltet) har blitt renere. I tillegg har han alltid vært en artig syklist å følge, han og Chavanel da han var i Cofidis.

For min del er dette et bevis på at årets TDF er alt for lett, med for få fjellfinisher, og for mange middelsetapper.

Årets tour er hvert fall tøffere enn de to foregående. Voeckler satt tross alt igjen i en gruppe på knapt 5 mann, hvor Contador falt av. Så det viser vel snarere at Voeckler har gjort det veldig bra. Var jo samme med Wiggins, og nå har han etablert som en av de bedre klatrerne.

Sant nok, men det har virkelig ikke vært mange etappene der de rene fjellgeitene har hatt mange muligheter til å ta mye tid, etter min mening.

Lenke til kommentar

Synes det har vært flere harde fjelletapper enn før. Med i dag får bvi fire avslutninger på toppen av et fjell, noe som bør være greit nok. Men jeg hadde ikke klaget om man hadde avsluttet på et fjell hver fjelletappe.

 

Grunnen til at de har vært litt forsiktige i år kan jo ha noe med at det bare er en tempo. Hadde det vært to så måtte Andy og Fränck vært mer offensive i fjellene. Evans har ikke trengt å angripe i år, og Contador sliter etter Giroen.

Lenke til kommentar

Og jeg blir direkte provosert hvis Voeckler fortsatt har trøya i dag, det skal ikke være mulig.

Hvorfor det egentlig? Provosert i stedet for imponert? Mannen klarte jo såvidt gi intervju lenge etter målgang.

 

Jeg har ikke noen personlig favoritt egentlig, så lenge rytteren er ren. Voeckler må gjerne vinne for min del.

Lenke til kommentar

Thor Hushovd vant da ikke på Champs-Élysées i grønn trøye??

Hun er lederen av fanklubben til Hushovd, du kan ikke forvente at hun vet slikt.

 

Thor Eggen som sykkelkommentator. Det var tider det. :D

Skulle kanskje trodd hun hadde litt peiling da..

 

Og Paasche over Thor Eggen any fucking day.

Lenke til kommentar

Thor Hushovd vant da ikke på Champs-Élysées i grønn trøye??

Hun er lederen av fanklubben til Hushovd, du kan ikke forvente at hun vet slikt.

 

Thor Eggen som sykkelkommentator. Det var tider det. :D

 

 

Hva mente du med det?? tor eggen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...