Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Huff, Touren er ødelagt for den jevne sykkelelsker og alle som bryr seg om sykkel. tenk at noe sånt skal skje mot storfavoritten til å vinne... :ermm::cry:

Sånn går det når han ikke kan spise biffen sin ;)

 

ja etter det ufrivillige inntaket så har han sluttet å spise biff. Kanskje slutte med den barsnlige oppførselen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andy på tempo skal bli spennende i år. Jeg tror/håper han har tatt nye steg på tempo ferdighetene, han hadde en bedre tempo enn det alle trodde i fjor. At han har blitt bedre på tempo i år er nok ikke noen umulighet, og han har jo tross alt mulig til å lære av den beste av dem alle.

Lenke til kommentar

Er det trist at de beste detter av? Eh... Det er jo akkurat det som er spennende! Det hadde jo bare vært kjedelig hvis det hadde vært så forutsigbart.

Det er trist og tragisk hvis ikke de beste vinner touren pga en skade, eller lignende...

Du omtaler Contador som de? Vil det si han og dopet hans?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Voeckler er på tempo kontra Andy?

Andy slo Voeckler med 3.03 på fjorårets tempo, som var noe lengre enn årets. Men Voeckler hadde vel ikke noe særlig å sykle for.

 

Voeckler tapte 1.58 (?) på Evans på denne tempoen i Dauphine tidligere i år.

Fant ikke hele resultatlisten, men Andy slo åpenbart Voeckler på tempoen for 2 år siden også. Andy bør ta endel seskunder i morgen, men hvis Andy leder før tempoen (sett at Evans er på armlengdes avstand), tror jeg Andy tar han.

Lenke til kommentar

Jeg er litt fristet til å la denne stå stengt i noen timer for å roe dere ned, men nøyer meg med å be dere høflig om å oppføre dere litt penere. En stenging hadde ført til at andre enn kamphanene hadde fått lide. Og face it, de av dere denne beskjeden gjelder er like ille på begge sider.

Så tenk før dere poster så slipper dere ytterlige reaksjoner denne gang.

 

Fire poster forsvant i det sorte hull. La stemningen i de postene forbli der.

 

Gjennåpnes under oppsyn.

 

Kommentarer på moderering skjer som vanlig på PM eller droppes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er trist og tragisk hvis ikke de beste vinner touren pga en skade, eller lignende...

Er han best når han ikke klarer å følge?

 

Jeg vet ikke om det er Giroen eller skaden som gjør at han ikke følger, men han er i mine øyne fremdeles den beste treukersrytteren i world touren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...