Gå til innhold

Tour de France 2011


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så lei av Contador! Kan ikke dopingjegerne bare se å gjøre jobben sin for svingende. Det er ikke fysisik mulig å være så på stålet i går og være så frisk i dag. DOP

 

 

ikke noe dop der i gården. jeg er lei av folk som kommer slike tåpelige kommentarer. Jegerne gjør nok jobben sin veldig bra, så de kaster nok ikke bort tiden sin på Contador...

Lenke til kommentar

Dette minner skrekkelig om Landis.

 

Forutenom at COntador er ren, Landis tok over 20 minutter og Schleck var jo mye sterkere i går, så da MÅ jo Schleck være dopet til halsen i følge deg...

 

Det er tydelig at du ikke kan mye om hvordan kroppen fungerer. Å være sliten dagen etter en stor anstrengelse er helt naturlig. Å være frisk dagen etter du har gått på en kjempesmell er ikke naturlig i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette minner skrekkelig om Landis.

 

Forutenom at COntador er ren, Landis tok over 20 minutter og Schleck var jo mye sterkere i går, så da MÅ jo Schleck være dopet til halsen i følge deg...

 

Det er tydelig at du ikke kan mye om hvordan kroppen fungerer. Å være sliten dagen etter en stor anstrengelse er helt naturlig. Å være frisk dagen etter du har gått på en kjempesmell er ikke naturlig i det hele tatt.

 

Han er jo ikke frisk. men det du sier er at siden COntador var så bra i dag, så må jo Schleck ha vært dopet til hansen når han tok så mye tid i går...nå har jeg ikke snakket om dagen etter, men Andy i går.

 

Haha, vær litt mindre fjern. Please.

 

jeg er ikke fjern, hva du er derimot...Det kommer jeg ikke til å kommentere, for jeg faller ikke ned på det nivået...

Lenke til kommentar

Dette minner skrekkelig om Landis.

 

Forutenom at COntador er ren, Landis tok over 20 minutter og Schleck var jo mye sterkere i går, så da MÅ jo Schleck være dopet til halsen i følge deg...

 

Det er tydelig at du ikke kan mye om hvordan kroppen fungerer. Å være sliten dagen etter en stor anstrengelse er helt naturlig. Å være frisk dagen etter du har gått på en kjempesmell er ikke naturlig i det hele tatt.

 

Han er jo ikke frisk. men det du sier er at siden COntador var så bra i dag, så må jo Schleck ha vært dopet til hansen når han tok så mye tid i går...nå har jeg ikke snakket om dagen etter, men Andy i går.

 

Herregud. Lær deg litt om sykkel, tolking av andres innlegg og livet generelt før du skriver slik idioti.

Lenke til kommentar

Dette minner skrekkelig om Landis.

 

Forutenom at COntador er ren, Landis tok over 20 minutter og Schleck var jo mye sterkere i går, så da MÅ jo Schleck være dopet til halsen i følge deg...

 

Det er tydelig at du ikke kan mye om hvordan kroppen fungerer. Å være sliten dagen etter en stor anstrengelse er helt naturlig. Å være frisk dagen etter du har gått på en kjempesmell er ikke naturlig i det hele tatt.

 

Han er jo ikke frisk. men det du sier er at siden COntador var så bra i dag, så må jo Schleck ha vært dopet til hansen når han tok så mye tid i går...nå har jeg ikke snakket om dagen etter, men Andy i går.

 

Herregud. Lær deg litt om sykkel, tolking av andres innlegg og livet generelt før du skriver slik idioti.

 

Det er jo ikke idioti å si at Andy var mye bedre i dag enn Contador var i dag. jeg trenger ikke å lære om sykkel, den kunnskapen er ganske bra takk. det er jo du som drar rare paraleller.

Lenke til kommentar

Andy var ikke mye bedre enn Contador i dag. Nå skal jeg riktignok trekke tilbake noe av det jeg sa, av den grunn at Contador ikke klarte å holde tempoet sitt oppe. Hadde han holdt tempoet han hadde i starten hele veien ville det vært veldig suspekt. Nå viste han en menneskelig side, ettersom han sprakk. Å gå hele fjellet slik han gjorde i starten, etter det han var igjennom i går skal ikke være mulig.

 

Heldigvis så mann at både Evans, Andy og Contador merket det de var gjennom i går i beina i dag. Andy kom seg bare så vidt over målstreken.

Lenke til kommentar

Andy var ikke mye bedre enn Contador i dag. Nå skal jeg riktignok trekke tilbake noe av det jeg sa, av den grunn at Contador ikke klarte å holde tempoet sitt oppe. Hadde han holdt tempoet han hadde i starten hele veien ville det vært veldig suspekt.

Vel, ser det skrives på Twitter at Contador brukte 3 min lengre opp Alpe d'Huez enn Pantini og Armstrong-eraen, og 3 minutter fortere hadde han ikke kjørt om han så hadde holdt oppe tempoet. Positiv utvikling, og det blir for dumt at det skrikes doping hver gang Contador ser pigg ut. Og ang. det med det fysiske og hvordan kroppen fungerer, det er fullt mulig å ha en pigg kropp dagen etter å ha slitt hardt. Det handler mye om mental innstilling, og man så det til en viss grad på EBH da han vant dagen etter å ha kjempa en beinhard kamp mot Thor og Ryder.

 

Vanskelig, men ikke fysisk umulig.

Lenke til kommentar

Andy var ikke mye bedre enn Contador i dag. Nå skal jeg riktignok trekke tilbake noe av det jeg sa, av den grunn at Contador ikke klarte å holde tempoet sitt oppe. Hadde han holdt tempoet han hadde i starten hele veien ville det vært veldig suspekt.

Vel, ser det skrives på Twitter at Contador brukte 3 min lengre opp Alpe d'Huez enn Pantini og Armstrong-eraen, og 3 minutter fortere hadde han ikke kjørt om han så hadde holdt oppe tempoet. Positiv utvikling, og det blir for dumt at det skrikes doping hver gang Contador ser pigg ut. Og ang. det med det fysiske og hvordan kroppen fungerer, det er fullt mulig å ha en pigg kropp dagen etter å ha slitt hardt. Det handler mye om mental innstilling, og man så det til en viss grad på EBH da han vant dagen etter å ha kjempa en beinhard kamp mot Thor og Ryder.

 

Vanskelig, men ikke fysisk umulig.

 

Han tok et og et halvt minutt i løpet av de første kilometerene på Andy og gjengen. Etter det tok han ikke inn noen ting, men tapte heller litt til både de og Rolland + Sanchez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...