Gå til innhold

Aksel Lund Svindal ut av Skapet


Anbefalte innlegg

I Ski-miljøet går det nå sterke rykter at det bare er et spørsmål om tid før Aksel Lund Svindal kommer ut av skapet. Hvorvidt dette stemmer eller ikke kan jeg bare spekulere om, men jeg synes ikke akkurat Disse Mancuso-ryktene gjør annet enn å fyre opp under dette. De har vært "venner" i flere år og kaller forholdet alt annet enn et forhold, kanskje hun er lesbisk og, noe som ikke akkurat er stuerent i det konservative USA.

 

Diskutèr :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en tragedie. Her har man et menneske jeg respekterte, et menneske som vant en eller annen medalje i et OL. OGSÅ LIKER HAN GUTTER? Nei, la oss for all del håpe at han blir bannlyst fra dette landet.

 

Viktig at dette skjer fortset mulig, før flere blir smittet.

 

Litt mer seriøst, Aksel er og blir kongen. Det er det ingen tvil om, samme om han liker Adam eller Eva.

Endret av Dr. Professor
Lenke til kommentar

Om han er homo så er det en synd og en skam at han ikke får forplantet seg.

 

Spesielt med tanke på hans kvaliteter foruten at han er homo.

 

Han kan da formere seg selv om han er homo. Det betyr jo ikke at han ikke kan ha sex med andre jenter. Mange homofile har sex med folk av motsatt kjønn. Det er faktisk helt vanlig - og er ikke noe problem for de fleste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en helt tåpelig tråd.

At vi skal bry oss om sånt? vi har ingenting med det og det har ingenting å si.

Så hvorfor ikke legge denne helt "DØD"

Skjønner at de fleste er enig om det.

Å begynne å spekulere i noe sånt er jo helt teit.

Ja jeg er enig, han virker veldig sympatisk og et godt forbilde som utøver og person etter det jeg har lest og sett på tv.

Takk

Lenke til kommentar

Om han er homo så er det en synd og en skam at han ikke får forplantet seg.

 

Spesielt med tanke på hans kvaliteter foruten at han er homo.

 

Han kan da formere seg selv om han er homo. Det betyr jo ikke at han ikke kan ha sex med andre jenter. Mange homofile har sex med folk av motsatt kjønn. Det er faktisk helt vanlig - og er ikke noe problem for de fleste.

Da kalles det å være bifil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...