Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Kjøpte som sakt FlatOut: Ultimate Carnage. Jeg vil jo selvsakt spille det online. For å gjøre det måtte jeg logge meg inn på Microsoft Live brukeren min. Da fikk jeg muligheten til å skrive inn cd-key som fulgte med når jeg kjøpte det. Jeg skrev den en gang, men da fikk jeg invalid cd-key tilbake. Nå får jeg ikke muligheten til å skrive den inn mer og jeg får heller ikke spilt online. Jeg er skråsikker på at jeg skrev riktig cd-key... Noen som har opplevd det samme og som har svar?

 

PS: Jeg har sett gjennom FOUC steam forum etter løsning. Men fant ingen. Derfor spør jeg her.

Lenke til kommentar

Nei, det er den samme.

 

Nå stikker jeg til Sverige for helga, så får ikke oppdatert førstepost før søndag kveld.

 

Lykke til med tilbudene ;)

 

Den man logger inn med steam er ikke den samme som jeg logger inn med på forumet. To forskjellige brukere.

jeg får jo aldri mail når jeg skriver eposten. har nå prøvd med alle epostene mine, men det kommer ingen mail. hva gjør jeg. mindre enn en time til tilbudet er ferdig.

Lenke til kommentar

Nei, det er den samme.

 

Nå stikker jeg til Sverige for helga, så får ikke oppdatert førstepost før søndag kveld.

 

Lykke til med tilbudene ;)

 

Den man logger inn med steam er ikke den samme som jeg logger inn med på forumet. To forskjellige brukere.

jeg får jo aldri mail når jeg skriver eposten. har nå prøvd med alle epostene mine, men det kommer ingen mail. hva gjør jeg. mindre enn en time til tilbudet er ferdig.

 

Mail til hva? Registrere? Få tilbake passordet? For og få tilbake passordet, må du bruke mailen du registrerte steam accen med.

Lenke til kommentar

jeg vet hvilken mail jeg brukete for å registrere. men når jeg skriver inn koden jeg får når jeg får mal, skriver svaret på spørsmålet og skriver nyt pasord står det at koden eller svaret er feil(kunne ikke sakt. svaret er feil, eller det nye pasrdet. nei. må skrive begge sånn at jeg ikke vet hva sm er feil. (veldig irriterende fordi tastaturet mit er f*** så jeg vet ikke om det står rikti i passord feltet.) :realmad:

 

har prøvd å skrive svaret 5 ganger nå, men vet ikke om de skiller mellom store og små bokstaver. blir gal.

edit: nå er vel alle spillene mine som er registrert på steam ubrukelige?

Endret av D02
Lenke til kommentar

jeg vet hvilken mail jeg brukete for å registrere. men når jeg skriver inn koden jeg får når jeg får mal, skriver svaret på spørsmålet og skriver nyt pasord står det at koden eller svaret er feil(kunne ikke sakt. svaret er feil, eller det nye pasrdet. nei. må skrive begge sånn at jeg ikke vet hva sm er feil. (veldig irriterende fordi tastaturet mit er f*** så jeg vet ikke om det står rikti i passord feltet.) :realmad:

 

har prøvd å skrive svaret 5 ganger nå, men vet ikke om de skiller mellom store og små bokstaver. blir gal.

edit: nå er vel alle spillene mine som er registrert på steam ubrukelige?

¨

Bruk skjermtastaturet man har i windows.

 

Frister med borderlands nå. Noen som har det og kan si om det er verdt pengene?

 

Frister med borderlands nå. Noen som har det og kan si om det er verdt pengene?

Lenke til kommentar

Står at salget varer til 4 juli, noen som har noe mer detaljer? Regner med det er ut 4. juli i en eller annen tidssone?

 

AtW

 

fra steam facebook:

 

Steam If you are reading this - congratulations! You have survived farther

into summer than most and have taken to heart our cautionary tales about

the dangers of summer activities. As if good health wasn't reward

enough you have until 10 am PST Monday, July 5 to stay safe, stay

inside, and save big on today's top releases, classic titles, and

publisher catalogs at www.steamgames.com.

 

Sadly,

not everyone has heeded our warnings over this first week of summer, to

those who have recklessly fallen, been crushed, or stung (and the care

givers reading this to you now), we hope for your speedy recovery - but

would also like to point out that we told you so.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...