Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble kjøp av spill i dag og. Kun Osmos da, men det så artig ut.

 

Kjønner ikke hvorfor jeg kjøper alle spillene, for har ikke fått spilt de no særlig. I det siste har det blitt Morrowind og Oblivion deluxe/GOTY versjon, Deus Ex pakken, Overlord pakken og Osmos. Fikk til et par timer på både Morrowind og Oblivion, men har ikke en gang fått installert de andre. o.o

 

Og så ble det Red Orchestra som gave til en kamerat.

Lenke til kommentar

Er dette et godt tilbud?

http://store.steampowered.com/sub/4594/

 

220 kroner for call of duty 1,2,4,5 og Call of Duty: United Offensive.

 

Jeg synes det ser slik ut.

 

Irriterer vettet av meg at de kaller den Collection, og har med alt UNTATT Modern Warfare 2, som aldri har vært på tilbud og er priset 10 Euro mer enn så og si alle andre spill på Steam (som ikke er en slags Digital Deluxe/Collector edition). Activision kan råtne og dø for å prøve holde prisene så høye på noe som ikke er SÅ bra. (Det er kort, og MP er greit nok, men det er ikke så utrolig mye bedre enn si gammeldagse CS.)

Lenke til kommentar

Er dette et godt tilbud?

http://store.steampowered.com/sub/4594/

 

220 kroner for call of duty 1,2,4,5 og Call of Duty: United Offensive.

 

Jeg synes det ser slik ut.

 

Irriterer vettet av meg at de kaller den Collection, og har med alt UNTATT Modern Warfare 2, som aldri har vært på tilbud og er priset 10 Euro mer enn så og si alle andre spill på Steam (som ikke er en slags Digital Deluxe/Collector edition). Activision kan råtne og dø for å prøve holde prisene så høye på noe som ikke er SÅ bra. (Det er kort, og MP er greit nok, men det er ikke så utrolig mye bedre enn si gammeldagse CS.)

 

 

hvorfor gidde å bry seg om d? :p MW2 er jo ikke verdt tiden det tar å trykke på "Add To Cart" engang... ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Huff, bare drit i dag også

 

Snakker du om? Left 4 Dead, Torchlight, Red Orchestra og Mass Effect 2! Vil si alle er knall gode spill. Torchlight er litt ensforming da, og RO kan vel i grunn bli litt treigt for noen, og en smule vanskelig. Har sikkert spilt nesten 40 timer RO, og kun nå begynner jeg å få litt positiv KD ratio og havner på top 5.

 

Greier fortsatt ikke tanks så bra i det spillet da. Kan være sjafør, men å skyte... nope. xD

Lenke til kommentar

Skrev det rett etter de la ut de nye spillene, de endrer alltid på priser/spill litt etter.

 

Joda, LEft 4 Dead er bra. Mass Effect 2 har jeg ikke spilt, men har spilt 1'ern og det falt ikke i smak.

 

De andre du nevner har jeg ikke prøvd :p

Lenke til kommentar

Skrev det rett etter de la ut de nye spillene, de endrer alltid på priser/spill litt etter.

 

Joda, LEft 4 Dead er bra. Mass Effect 2 har jeg ikke spilt, men har spilt 1'ern og det falt ikke i smak.

 

De andre du nevner har jeg ikke prøvd :p

 

Ahhh. Jo de forandrer vel kanskje noe. Jeg sjekket rett før jeg postet i stad, og tenkte ikke over at de tweaker noen ting. Men uansett Mass Effect 2 syntes jeg var drit bra! Elsker både første og andre. L4D er sinnsykt morsomt med venner, og Torchlight er et bra spill i ARPG/dungeon crawl sjangeren.

 

Red Orchestra er også utrolig bra, men passer kanskje ikke til alle. Har i hvertfall hatt mye moro med det spillet. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...