Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server"

 

STYR UNNA!!

 

Snakker du om FlatOut: Ultimate Carnage? Det fungerte ikke hos meg heller. Fant ut at den bruker windows live tjeneste som du må installere!

Lenke til kommentar

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam :)

 

Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC.

 

Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19.

 

:D

 

Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag :new_woot:

 

*kremt* hvis du skal rette på noen, sørg for å få faktaene riktig.. :p

Hvis det er -95% avslag, så er det 95% påslag. ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server"

 

STYR UNNA!!

 

Snakker du om FlatOut: Ultimate Carnage? Det fungerte ikke hos meg heller. Fant ut at den bruker windows live tjeneste som du må installere!

 

Vel jeg har windows live. Men leste på steam forumet at valve er tom for product keys. De skaffer snart flere da slik at vi får. (Håper jeg)

Lenke til kommentar

Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server"

 

STYR UNNA!!

 

Snakker du om FlatOut: Ultimate Carnage? Det fungerte ikke hos meg heller. Fant ut at den bruker windows live tjeneste som du må installere!

 

Vel jeg har windows live. Men leste på steam forumet at valve er tom for product keys. De skaffer snart flere da slik at vi får. (Håper jeg)

 

Okay. Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar

Spill å anbefale er jo Mass Effect 2, Left 4 Dead (selv om det nå er en 2'er) og selv om det blir litt raskt ensforming, så syntes jeg det var litt underholdende å spille Torchlight (men som advarsel så blir områdene mer eller mindre resirkulert for tonnevis med dungeons, samt gear designs).

 

Personlig kjøpte jeg Red Faction, da jeg ikke har spilt det før (var aldri så interessant virket det som på videoer/bilder jeg hadde sett av det, men nå var det jo passe billig - så greit nok.)

Lenke til kommentar

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam :)

 

Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC.

 

Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19.

 

:D

 

Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag :new_woot:

 

*kremt* hvis du skal rette på noen, sørg for å få faktaene riktig.. :p

Hvis det er -95% avslag, så er det 95% påslag. ;)

 

Yes, da har jeg møtt enda ett pirkehelvete på forumet. Du skjønte vel hva jeg mente?

Lenke til kommentar

Jeg som kjøpte Tropico 3 i går. :( Jaja, det var på tilbud da også, dog "kun" 50% avslag.

 

Hadde tenkt å kjøpe left 4 dead 2, men venter til siste dagen, for å ikke gå i samme "fella" (dvs ser om de blir spesialtilbud på den, utover 33% av)

 

AtW

Left 4 Dead 2 har allerede vært på "dagstilbud". (tirsdag)

 

Av dagens tilbud kan jeg sterkt anbefale Bioshock, fantastisk spill (2'ern også)

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Jeg som kjøpte Tropico 3 i går. :( Jaja, det var på tilbud da også, dog "kun" 50% avslag.

 

Hadde tenkt å kjøpe left 4 dead 2, men venter til siste dagen, for å ikke gå i samme "fella" (dvs ser om de blir spesialtilbud på den, utover 33% av)

 

AtW

Left 4 Dead 2 har allerede vært på "dagstilbud". (tirsdag)

 

Av dagens tilbud kan jeg sterkt anbefale Bioshock, fantastisk spill (2'ern også)

 

Uflaks for meg da, da var jeg hjemmom etter giftemålet. Men L4D1 har vel også tidligere vært på tilbud utover i dag? Kanskje L4d2 også kommer igjen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, Left 4 Dead var kun på tilbud 1 gang (fra i går til nå i dag).

 

Så tror ikke L4D2 kommer igjen desverre..

 

----

 

Benyttet meg av dagens tilbud og kjøpte Winterbottom, det ser artig ut. Pluss at jeg kjøpte FUEL. ;D

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Red faction guerilla var det eneste spillet jeg kjøpte, har spilt litt igår og idag.

 

Positive:

Morsom online gameplay

minner litt om COD MW4 med "unlocks" og xp

bra lyd +

bra kjøp hvis du liker å spille online mot andre. verdt 5 Euro

 

det negative er at du må ha ms live konto for å spille online.

Endret av Game-master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...